Gå til innhold

bimmers.no sin offisielle samlivstråd

528i
 Share

Anbefalte innlegg

Ta henne med på en liten motorsykkeltur

Kvinnfolk som er utro , er det samme som menn som er utro! Har det skjedd en gang , så skjer det flere ganger.

Så mitt råd er som følger : La andre få slite med denne problematikken. Spar deg selv til en som vil være deg tro og som du kan stole på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hu sier hu angrer da. men vites TOTALT det motsatte. driter i det, og hvis jeg sitter og er lei meg og begynner å snakke om det blir hu potte sur! og "vil ikke snakke om det!" så er jo tydelig att du ikke angrer ett sekund.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, beklager gitt.

Det er klart man har behov for å snakke om det, hun klarer kanskje å holde det i seg - selv om hun angrer. men hvis du vil snakke bør hun definitivt bli med på det når det er hu, og ingen andre som har forårsaket hele dritten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke klarer å gå fra hun til tross for at hun ikke viser anger. Da er det bare å ta igjen, helst dobbelt så hardt...`Da for hun skjenn hvordan du har det no. Og hun tør garantert ikke gjøre det igjen.

hvordan kan det hjelpe på forholdet ? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke klarer å gå fra hun til tross for at hun ikke viser anger. Da er det bare å ta igjen, helst dobbelt så hardt...`Da for hun skjenn hvordan du har det no. Og hun tør garantert ikke gjøre det igjen.

hvordan kan det hjelpe på forholdet ? :roll:

Lurer jeg på også :-s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller så tar hun det som et signal om at utroskap er helt greit i forholdet deres og gjør det akkurat når det passer henne.

For ikke snakke om tilliten man etterpå vil ha til hverandre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg egentlig veldig i mot å legge ut private detaljer på nett.. Spesielt av slik kaliber..

MEN:

Samboern min, var utro MED meg mot typen sin EN gang.. Så gikk det ett halvt år også ble vi sammen. Hun hadde fått følelser for meg..

Hva skal jeg si til slikt da? Engang utro alltid utro? I såfall burde ikke jeg vært sammen med henne? Nå har vi vært sammen i 2 år og 8 måneder snart, og har aldri hatt det så bra jeg? Vi snakker om fremtiden, barn og hus.. Ser for meg ett liv med henne og jeg stoler 100% på henne.. Hun har maange guttevenner som hun liker å henge med.. Og i begynnelsen var jo det litt vondt, men allikvel så tror jeg innerst inne ikke at hun ønsker å gå fra meg.. Hun sier hun skjønner meg, og det er godt da.. Og nå har jeg helt slutta å bry meg, for jeg tror ærlig talt bare ikke det om hu..

Men hvis engang utro alltid utro er sant, hvordan kan jeg da være sammen med samboern min? Det fungerer ikke slik vettu!

Tilgi er den største form for kjærlighet.. Dersom du ikke kan tilgi en svært angrende person, som har brent seg, så elsker du henne kanskje ikke nok?

Nei, si heller: "Fool me once, shame on you. fool me twice, shame on ME"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...