MariusW Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 Dump henne, for hvis hu VIRKELIG mener det så kommer hu til å henge på deg som ei klegg i lang lang tid for å bevise at hu elsker deg tilbake. Theres plenty more fish in the sea buddy Det ordner seg! Har akkurat begynt å komme meg etter brudd sjøl. Tok meg 6 mnder og er ikke helt der enda men framskritt som bare juling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 så langt i livet, har jeg lært det at jenter. det er bare pengesluk. kanskje det er på tide at jeg blir voksen. De siste 2 år har jeg kanskje kjøpt gaver, middag, roser o.l. til dama mi for 12 000 kroner.. De siste 2 år har jeg derimot brukt 190 000 på en bil.. Hva er mest riktig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 Som sagt, hvis han ikke klarer å gjøre det slutt forde han absolutt vil ha hun... Og hun IKKE klarer å sette seg i hans situasjon eller legge seg flat, så ja... Han slippe kansje at det skjer igjen mot slik det er nå, og hun tror at dette var da ikke ¨så gale, han vil jo ha meg uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 så langt i livet, har jeg lært det at jenter. det er bare pengesluk. kanskje det er på tide at jeg blir voksen. De siste 2 år har jeg kanskje kjøpt gaver, middag, roser o.l. til dama mi for 12 000 kroner.. De siste 2 år har jeg derimot brukt 190 000 på en bil.. Hva er mest riktig? 202 000 på bilen....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocx Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 Denne diskusjonen om å ta "han andre" Korfor i svarte ska dere det? Oki, han har disset dere, men har ikje kjæresten din det og (gutt eller jente) Og hvis ikje den du er sammen med (om du er gutt eller jente) ikje klarer å si nei, så er det jo ikje han/hun som prøver seg sin feil? Mener at folk som på død og liv må "ta" folk etter at kjæresten har vært utro er både dum og naiv, som flere har sagt her, kor ofte har det ikje hendt ( når du ikje har kjæreste) at du har snakket godt me en venn eller vennine for du er intresert men hun er opptatt? Da er det opp til vedkomende som blir sjekket opp å si nei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 litt frekt spm men har du hatt dame på ei stund..? viss du var gla i en jente så hadde du ikkje bare brukt penger på bilen... edit: vett ikkje om du meinte detta seriøst eller ikkje, så trekker det tilbake.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 så langt i livet, har jeg lært det at jenter. det er bare pengesluk. kanskje det er på tide at jeg blir voksen. De siste 2 år har jeg kanskje kjøpt gaver, middag, roser o.l. til dama mi for 12 000 kroner.. De siste 2 år har jeg derimot brukt 190 000 på en bil.. Hva er mest riktig? 202 000 på bilen....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 litt frekt spm men har du hatt dame på ei stund..? viss du var gla i en jente så hadde du ikkje bare brukt penger på bilen... Er penger alt eller? Litt av noen materialistiske damer du har da... Vil si at tid sammen, middager, turer o.l. er mer viktig da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 litt frekt spm men har du hatt dame på ei stund..? viss du var gla i en jente så hadde du ikkje bare brukt penger på bilen... Er penger alt eller? Litt av noen materialistiske damer du har da... Vil si at tid sammen, middager, turer o.l. er mer viktig da. penger er for all del ikkje alt. er og enig med at tid sammen er det viktigaste. Men ville ikkje du gjort litt sats på dama di? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 Gjør nok av innsats jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 nettopp.. derfor vett vell du og at de koster å ha dame.. uavhengig om hu er materialistisk eller ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 tull.... greit nok å gi en oppmerksomhet innimellom. Men å strø kjærringa over med gaver er idiotisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 No hadde eg ikkje tid å lese igjenom alt som stod her, men eg er av den oppfatning av at vist ho angrer, og da meiner eg verkeleg angrer - så hadde eg tilgitt ho. Men det er meg Nå har jo Morty skrevet at det ho ikke viser tegn til anger da. Sier ho angrer men oppfører seg som ho gir faen. Hadde dama mi gjort noe sånnt med meg så hadde jeg vært i bilen på vei langt vekk på sekundet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 litt frekt spm men har du hatt dame på ei stund..? viss du var gla i en jente så hadde du ikkje bare brukt penger på bilen...edit: vett ikkje om du meinte detta seriøst eller ikkje, så trekker det tilbake.. Tja.. Bruke gaver for 5-6000 på hverandre er jeg stert imot.. Klart kan det gjøres unntak, men nå har det seg slik at dama mi er student/jobbsøker og neppe kan gi me noen gave til over 2000 kroner.. Syns forøvrig det er nok også.. Dessuten er jo ikke middager, roser o.l. noe spesielt om man gjør det hele tiden? Tar med dama ut annenhver måned ca, og det får egentlig holde.. Roser får hun når hun fortjener det eller jeg ønsker å gi henne litt ekstra, og slik er det med den saken.. Så å bruke 15000 på ei jente over 2 år har jeg ingen problemer med å forsvare.. Om dumå kjøpe jule/bursdaggave til dama for 4-5000 kroner for at hun skal bli glad, da er det noe grunnleggende feil.. Dama di er ikke Paris Hilton heller.. Hun legger seg ikke opp til flåsete dyre vaner om man ikke "kjøper" seg kjærlighet fra starten av.. Kan aldri tenke meg at det blir brukt noe særlig mer enn 7-10 000 i året på hverandre i en vanlig sunn norsk kjernefamilie.. I hvertfall får nå ikke pappa noe mer enn slips, noe verktøy og kanskje en parfyme av mamma til jul.. Mens pappa gir henne gjerne smykker til 2-3000 som en gave fra oss 3 guttene i familien.. Vi har også gitt henne gaver opp til 5000, men da har dette vært kombinert med buirsdagen hennes på nyttårsaften.. I fjor ga jeg dama en sydentur til 4000 kroner Denne var kombinert med 2 års gave.. Jeg fikk 3 julehefter, en pose smågodt, en marsipangris og en polkastang, en eske med melkesjokoladehjerter og ett bilde av meg og hu innrammet.. Året før ga jeg henne en scrapbook, og denne kostet meg 900 kroner men er vel verdt MYE mer for hu.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 Ehh... sendte du damen på sydentur alene eller med deg..??? Ellers er jeg helt enig at det er greit å bruke penger på damen. med oss går det begge veier, siden vi begge jobber. Men om den ene ikke tjener en dritt og den andre er full i penger bør en være forsiktg med å gi for mye, det kan fort bli feil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå