Andreas1 Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 Jeg er 18. hmm.. Bedre ide og gi en klem istedenfor ei rose som koster en 50 kr? det vi diskuterer er faktisk pengebruk på damer. Og det vi prøver å fortelle deg er at det kan være hyggelig gjort av deg å av og til gi dama en liten oppmerksomhet uten å gjøre noe mere av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 Og det jeg prøver å fortelle er hvorfor bruke penger i det hele tatt? Såvidt jeg vet er det like hyggelig å gå en tur på en gård og plukke blomster som å gi en rose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 Men pengebruk kan begrenses Der er forskjell paa en rose til 50lappen enn en armbaand/smykke til flerefoldige tusen En liten oppmerksomhet behøver ikke å koste all verden... og hvis det er avgjørende for forholdet ville jeg ha funnet meg en annen pike. Poenget er nettopp oppmerksomheten eller tanken bak som det så fint heter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 Men pengebruk kan begrenses Der er forskjell paa en rose til 50lappen enn en armbaand/smykke til flerefoldige tusen En liten oppmerksomhet behøver ikke å koste all verden... og hvis det er avgjørende for forholdet ville jeg ha funnet meg en annen pike. Poenget er nettopp oppmerksomheten eller tanken bak som det så fint heter... Nettopp det jeg og mener Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 Haha, altså..roser..? skal man først bruke penger på ei jente, så kjøper man faen ikke roser? Det er ikke fint å gi en gave bare for å få seg no. Er du HOMO ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 Haha, altså..roser..? skal man først bruke penger på ei jente, så kjøper man faen ikke roser? Det er ikke fint å gi en gave bare for å få seg no. Hmmm... du forstår deg ikke på damer skjønner jeg... unnskyld? Merk definisjonen, Jente.. ikke samboer/Kone. Når jeg skal på besøk til ei jente og se film tar jeg for faen ikke med meg roser? Mulig samboere gir roser til hverandre og slikt. så gammel er ikke jeg enda. men det blir bare feil å kjøpe rose til ei jente. oppbrukt er det å! hva med heller å finne på noe nytt? perfekt gave for å få seg ei dame må jo ver undertøy med blonder, ein silkekjole og et brett p-piller Forøvrig slipper man boller i ovnen fra første stund også. Unskjyld meg; spøk HÅPER jeg! (ikke god) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 Og kjope roser til kjereseten blir nok aldri oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 Kjerringa mi får Stratos. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 Dama mi får hobby =O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 Jeg gir dem ubetinget kjærlighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 hahah.. herregud gutter..=P dere forstod at det var spøk da? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 roser er vel ikke noe gælig? gidde det til dama når jeg var 15.. vi var sammen fram til i vår, da hu starta og drive med en anna, eller flere andre, som nevnt tidligere.. men jeg er av den typen som liker å skjemme bort jenta mi.. er litt av den gamle typen, at er man ute så spanderer gutten, viss det er ute på middag, kino, egentlig det meste ute.. men jeg har fast jobb.. men kjæresten tjente bedre enn meg i sommer.. men alltid like koselig å skjemme bort noen^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 Jeg gir dem ubetinget kjærlighet Det e faktisk noe av det viktigeste (iallefall for meg) i et forhold! At det skal gå ann å vise følelser, enten de er triste eller glade! Åpenhet og oppmerksomhet er UHYRE viktig! Og det er ikkje alltid snakk om penger når dere skal gi oppmerksomhet til dama/typen! Men å bar e gi de en bekreftelse på at du tenker på dama/typen, enten over sms, et kort, et kyss når de minst aner det, hvis de har en dårlig dag så muntre de opp med noe de absolutt aldri hadde forventa, som f.eks et komplement, initiativ, spontanitet! Det e så alt for mye som skal rulle å gå i et forhold at det er lett å glemme ut, men bare tenk på hva du ville likt at kjæresten din gjorde for deg, og gjør det samme for ham/hun... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 Ringer kona hver dag i lunsjen, men ikke spør meg hvorfor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 Ringer kona hver dag i lunsjen, men ikke spør meg hvorfor. Jeg ringer også hjem til min kjære og barna i Danmark hver dag når jeg jobber i Oslo. Skype er en fin ting når man er langt fra hverandre. Det er som Astri påpeker viktig å vise at man setter pris på hverandre i den tiden man har hverandre. Slikt blir man naturligvis mer klar over med årene, men det er ikke dumt å tenke litt over dette når man er ung også... så er det kanskje en større sjanse for at forholdet varer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå