Gå til innhold

bimmers.no sin offisielle samlivstråd


528i
 Share

Anbefalte innlegg

jeg har bare lest første side av denne lange historien, å jeg vet ikke hva som ble sagt videre, jeg hadde drept den fyren som lå med jenta mi å dompet liket foran beina på kjerringa som jeg en gang var sammen med å bare gått min vei, så kunne hu fått kjenne smerte å skyld følelse !!

Og dette hjelper deg fordi...?

"This guy needs a hug" :P

Ha-ha! Good one!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...utroskap er grusomt,har ikke vært det og ikke opplevd å blitt sviktet selv(såvidt jeg vet da) noen klarer å finne sammen igjen men 98% av forholdene går i stykker nettop fordi dette er det største sviket av dem alle..personlig hadde tenker jeg at jeg aldri hadde klart å tilgi en person som hadde gjort dette mot meg...men som med alt annet,man vet ikke noe før man sitter med begge beina godt plantet i driten selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vet jeg hvem jeg ringer den dagen jeg blir pappa ihvertfall :D

Men når vi er inne på temaet barn, hvordan vet man at man er klar for barn egentlig?

Verken jeg eller min samboer var noe i nærheten av klar for barn, men så plutselig så var det en liten en på vei og så måtte vi bare forberede oss så godt vi kunne. - Angrer absolutt ikke i dag, selv om mye endret seg!

Men fortsatt ikke forstått hvorfor alle skal bytte til stasjonsvogn bare fordi de får barn... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt å leste om dette i vi menn.. Det er du som må avgjøre det, hjelper ikke om hun er lekker.. Men om hun bøyer seg for deg, så kan det gå, du må vite hva du føler for henne, og hva hun føler for deg.. :S Personelig hadde jeg ommøblert trynet på typen, fått litt tid inne, og sett om dama var utro på den tid :P evt. kasta hu langt faenivoll.. MEEENN.. dette er min mening :) Si fra om det skjer noe da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ommøblere trynet på typen? Er jo Ikke hans skyld at dama de er utro. Det må være noe av det dummeste jeg har hørt.

Samma faen hva som skjer så var det dama som var utro ikke han! Det var dama som valgte å være utro, ellers så ville det jo være voldtekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ommøblere trynet på typen? Er jo Ikke hans skyld at dama de er utro. Det må være noe av det dummeste jeg har hørt.

Samma faen hva som skjer så var det dama som var utro ikke han! Det var dama som valgte å være utro, ellers så ville det jo være voldtekt.

Kan ikke si meg mer enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ommøblere trynet på typen? Er jo Ikke hans skyld at dama de er utro. Det må være noe av det dummeste jeg har hørt.

Samma faen hva som skjer så var det dama som var utro ikke han! Det var dama som valgte å være utro, ellers så ville det jo være voldtekt.

Der har du et veldig godt poeng... merkelig at det skal være så vanskelig å forstå for så mange. Allikevel hjelper det lite å få hevntanker... voksne mennesker bestemmer selv hva de skal gjøre og hvis de velger å svikte deres kjæreste er det lite man kan gjøre med det. Jeg har liten sans for utroskap, men jeg har stor sans for respekt for andre mennesker... også når de svikter. Man behandler folk på en skikkelig måte... no matter what... man finner ikke nærmeste tre, en gapestokk eller ommøblerer ansikter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare si til de som tror det funker å banke noen... hehh. Det gir bare enda mere inntrykk av at damen har taket på deg. At du gidder å ofre din egen frihet og damen får MASSE oppmreksomhet, og alle får vite det. Du blir seende ut som en stakker og alle veninnene spør hun om hva som skjedde og hun forteller hvor digg det var osv...mere salt i såret..

Greit, hvis det er en som fortjener det. Som f eks en kompis eller noe. Be damen holde tett og samme går for fyren... Bank han skikkelig etter en mnd tid. og be han holde tett om hvem som har gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare si til de som tror det funker å banke noen... hehh. Det gir bare enda mere inntrykk av at damen har taket på deg. At du gidder å ofre din egen frihet og damen får MASSE oppmreksomhet, og alle får vite det. Du blir seende ut som en stakker og alle veninne spør hun om hva som skjedde og hun forteller hvor digg det var osv...mere salt i såret..

Greit, hvis det er en som fortjener det. Som f eks en kompis eller noe. Be damen holde tett og samme går for fyren... Bank han skikkelig etter en mnd tid. og be han holde tett om hvem som har gjort det.

Javel... så etter en måned skal man begå to relativt alvorlige forbrytelser (vold og trusler) for neket man allikevel ikke vil ha noe mer å gjøre med ?... ](*,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare si til de som tror det funker å banke noen... hehh. Det gir bare enda mere inntrykk av at damen har taket på deg. At du gidder å ofre din egen frihet og damen får MASSE oppmreksomhet, og alle får vite det. Du blir seende ut som en stakker og alle veninne spør hun om hva som skjedde og hun forteller hvor digg det var osv...mere salt i såret..

Greit, hvis det er en som fortjener det. Som f eks en kompis eller noe. Be damen holde tett og samme går for fyren... Bank han skikkelig etter en mnd tid. og be han holde tett om hvem som har gjort det.

Javel... så etter en måned skal man begå to relativt alvorlige forbrytelser (vold og trusler) for neket man allikevel ikke vil ha noe mer å gjøre med ?... ](*,)

Vel jeg tenker på event hvis det var en kompis eller noen som du kjenner som vet om at dere er sammen. Da fortjener fyren bank, seff ikke alle som er i stand til å banke noen.. men det går an å være smart.. stun-gun ol. Det er ikke såå skadelig og en trenger egentlig mest å skremme vettet av idioten. Kan være ganske sikker på at han ikke vil gå til politiet om en ikke knekker armer og ben eller tenner.

Bare en god runde med juling og flatnever til han event griner.. :lol:

Dette trenger ikke"damen" (x`n) å vite egentlig.

Mener altså hvis en bare måå gi bank. Er selv av den oppfatning at damen ikke er verdt å slåss for når hun har gjort noe sånn. Men jeg tenkte om det inngikk en kompis eller bekjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...