imalldevil Skrevet Oktober 31, 2008 Share Skrevet Oktober 31, 2008 Hvorfor ommøblere trynet på typen? Er jo Ikke hans skyld at dama de er utro. Det må være noe av det dummeste jeg har hørt. Samma faen hva som skjer så var det dama som var utro ikke han! Det var dama som valgte å være utro, ellers så ville det jo være voldtekt. Heilt enig i dette. Har selv opplevd at dama var utro, fant ut dette og dro rett hjem og fikk henne til å innrømme hva hu hadde gjort, dreit bokstavligt i hvem det var med, men ga henne 3 timer til å pakke sakene sine. Siste beskjeden hu fikk fra meg var at om 3 timer ryker du ut, med eller uten tinga dine. Ut for hun med meste parten av tinga, resten pakka jeg i sekker som hu henta senere, sekkene stod på trappa og jeg var på jobb da disse ble henta. Beste av alt: Hu flytta inn t han som hu var utro med mot meg og ca 5-6 månder etter va hu utro mot han også Så en gang utro, ALLTID utro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Oktober 31, 2008 Share Skrevet Oktober 31, 2008 Sant det med: en gang utro, altid utro! Sett fler eksempler på at damer blir sammen med de er utro med! Funker sjeldent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 31, 2008 Share Skrevet Oktober 31, 2008 Vel jeg tenker på event hvis det var en kompis eller noen som du kjenner som vet om at dere er sammen. Da fortjener fyren bank, seff ikke alle som er i stand til å banke noen.. men det går an å være smart.. stun-gun ol. Det er ikke såå skadelig og en trenger egentlig mest å skremme vettet av idioten. Kan være ganske sikker på at han ikke vil gå til politiet om en ikke knekker armer og ben eller tenner. Bare en god runde med juling og flatnever til han event griner.. Dette trenger ikke"damen" (x`n) å vite egentlig. Mener altså hvis en bare måå gi bank. Er selv av den oppfatning at damen ikke er verdt å slåss for når hun har gjort noe sånn. Men jeg tenkte om det inngikk en kompis eller bekjent. Hvor mye bank/trusler skal man gi fyren/dama før det er ulovlig tror du ?... Poenget er at hevn aldri løser problemet som her hevnens utgangspunkt... glem fyren og ikke minst glem dama... gå videre med livet uten å risikere et møte med rettsvesenet og kriminalomsorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet Oktober 31, 2008 Share Skrevet Oktober 31, 2008 Helt enig, men det er lettere sagt enn gjort da, man må prøve å la frustrasjonen ta styringa da, og det ikke så lett å holde seg i fletta når slikt skjer, det er snakk om mennesklig følelser, og de er veldig sterke av og til gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Oktober 31, 2008 Share Skrevet Oktober 31, 2008 Hevnen er best kald! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robel Skrevet Oktober 31, 2008 Share Skrevet Oktober 31, 2008 Hevnen er best kald! godt sagt m8! Jeg er utrolig glad i dama mi og elsker henne mer enn alt...! MEN, hadde hun vært utro mot meg hadde jeg ikke nølt ett sekund med å be henne dra til helvete! Sånt er det værste jeg vet om...!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Jeg er utrolig glad i dama mi og elsker henne mer enn alt...! MEN, hadde hun vært utro mot meg hadde jeg ikke nølt ett sekund med å be henne dra til helvete! Sånt er det værste jeg vet om...!! Å be han/henne dra et visst sted er 100% forståelig, men det er noe helt annet enn å bli voldelig og/eller komme med trusler overfor de impliserte partene. Vold og/eller trusler straffes med relativt strenge straffer og skaper derfor bare nye problemer... i tillegg til skuffelsen over å bli sviktet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Jeg er utrolig glad i dama mi og elsker henne mer enn alt...! MEN, hadde hun vært utro mot meg hadde jeg ikke nølt ett sekund med å be henne dra til helvete! Sånt er det værste jeg vet om...!! Å be han/henne dra et visst sted er 100% forståelig, men det er noe helt annet enn å bli voldelig og/eller komme med trusler overfor de impliserte partene. Vold og/eller trusler straffes med relativt strenge straffer og skaper derfor bare nye problemer... i tillegg til skuffelsen over å bli sviktet. Derfor man ikke legger igjen merker vettu Sikt mot kroppen, ikke trynet. Ett par tette i leveren funker gull og er vanskelig å bevise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dotten Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 jeg skre : DEt var sånn jeg ville reagert, det betyr ikke at dere MÅ skrive at jeg er en tulling. ;p Alle har sin åte å gjøre ting på, men jeg føler meg lettere i kroppen om jeg får ut agresjonen, ellers går det bare utover andre.. Og om han var en totalt ukjent er det jo samme faen.. MEn om mann kjenner / er venn med fyren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Er du av typen som hadde banket fyren som dama di var utro med ville jeg tenkt at "Det var godt ho kom seg vekk fra han voldelige fyren. Han er jo tydeligvis ikke helt god". Det er kun én sannhet her og det er at det er dama di sitt valg å være utro. Altså bør man heller spørre seg selv hvorfor ho er utro mot deg. Er det noe du kunne gjort, en annen måte du kunne behandlet henne på e.l. som hadde gjort at ho ikke følte behov for å være utro. Så tar du med deg den lærdommen til neste forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 ":1atl6o5m]Det er kun én sannhet her og det er at det er dama di sitt valg å være utro. Altså bør man heller spørre seg selv hvorfor ho er utro mot deg. Er det noe du kunne gjort, en annen måte du kunne behandlet henne på e.l. som hadde gjort at ho ikke følte behov for å være utro. Så tar du med deg den lærdommen til neste forhold. Er du helt sprø man... Det finnes jo ikke god nok grunn til å være utro. Vel jo hvs damen har vært utro har du vel rett til å gjøre det samme. Men fytti for en løk du er om du gidder å akseptere og eller hvertfall finne en grunn til det selv. Det er jo bare ingen god nok grunn. utenom hvis du kke puler damen eller har vært utro selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Med unntak av kampsport og selvforsvar finnes det strengt tatt ikke gode grunner til å slå ned folk heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Er du helt sprø man... Det finnes jo ikke god nok grunn til å være utro. Vel jo hvs damen har vært utro har du vel rett til å gjøre det samme. Men fytti for en løk du er om du gidder å akseptere og eller hvertfall finne en grunn til det selv. Det er jo bare ingen god nok grunn. utenom hvis du kke puler damen eller har vært utro selv.. Jeg tror ikke du helt forstår hva Space mener. Det han snakker om er at ikke alle forhold ender på en ryddig og skikkelig måte. Mange lever som normalt i et forhold de ikke trives i når de evt. innleder et forhold til en annen person ved f.eks å være utro. Ergo er et legitimt spørsmål hvorfor hun/han i utgangspunktet ikke hadde et godt forhold... og der bør man gå inn i seg selv (kanskje spesielt gutta siden de ofte er mer dominerende enn kvinnene). Husk at et forhold aldri kan bli mer enn summen av ditt og hennes/hans bidrag til forholdet. Når dette er nevnt finnes det selvfølgelig ingen unnskyldning for å være utro, men omstendighetene rundt et utroskap er ofte mer dyptgående enn man først skulle tro... iallefall hvis forholdet i utgangspunktet var tuftet på kjærlighet. Mange forveksler imidlertid forelskelse/begjær med kjærlighet... det er faktisk ikke det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Jeg tror ikke du helt forstår hva Space mener. Det han snakker om er at ikke alle forhold ender på en ryddig og skikkelig måte. Mange lever som normalt i et forhold de ikke trives i når de evt. innleder et forhold til en annen person ved f.eks å være utro. Ergo er et legitimt spørsmål hvorfor hun/han i utgangspunktet ikke hadde et godt forhold... og der bør man gå inn i seg selv (kanskje spesielt gutta siden de ofte er mer dominerende enn kvinnene). Husk at et forhold aldri kan bli mer enn summen av ditt og hennes/hans bidrag til forholdet. Når dette er nevnt finnes det selvfølgelig ingen unnskyldning for å være utro, men omstendighetene rundt et utroskap er ofte mer dyptgående enn man først skulle tro... iallefall hvis forholdet i utgangspunktet var tuftet på kjærlighet. Mange forveksler imidlertid forelskelse/begjær med kjærlighet... det er faktisk ikke det samme. Må si at det ikke var å forstå hvis det er slik du skriver han mener det. Uansett, så er det en HELT an sak om det ikke går bra ol. Alle har perioder i forhold der en kan tenke, er det slik jeg vil ha det osv... Er uansett ingen grunn til å gå inn i seg å tenke hvorfor den andre er utro. Men om det ble slutt f eks pga for lite "bidrag" til forholdet er jo forståelig. Det har jo ingenting med utroskap å gjøre egentlig... Hadde damen sagt til meg f eks at det er pga noe piss med oss, så hadde eg syns det var værre en å holde kjeft. Da ser eg på det som om hun prøver å rettferdigjøre sin gjerning. Om hun hadde lagt seg flat og angret bittert vet jeg ikke helt vordan jeg hadde reagert. Men stor sjans for at jeg hadde bare tatt igjen eller gjort det slutt. Helst tatt igjen også gidd henne foten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Må si at det ikke var å forstå hvis det er slik du skriver han mener det. Uansett, så er det en HELT an sak om det ikke går bra ol. Alle har perioder i forhold der en kan tenke, er det slik jeg vil ha det osv... Er uansett ingen grunn til å gå inn i seg å tenke hvorfor den andre er utro. Men om det ble slutt f eks pga for lite "bidrag" til forholdet er jo forståelig. Det har jo ingenting med utroskap å gjøre egentlig...Hadde damen sagt til meg f eks at det er pga noe piss med oss, så hadde eg syns det var værre en å holde kjeft. Da ser eg på det som om hun prøver å rettferdigjøre sin gjerning. Om hun hadde lagt seg flat og angret bittert vet jeg ikke helt vordan jeg hadde reagert. Men stor sjans for at jeg hadde bare tatt igjen eller gjort det slutt. Helst tatt igjen også gidd henne foten. Poenget er selvfølgelig at man burde si fra før man evt. er utro at man vil ut av forholdet. Det å komme med en mer eller mindre god forklaring i ettertid holder ikke. Det er viktig å vite hvorfor man er sammen... er det pga. kjærlighet (ref: mitt forrige innlegg) eller er det andre sekundære forhold som f.eks simpelt begjær, status, sex, materielle fordeler etc. som ligger til grunn. Mange har problemer med å skille disse tingene fra hverandre på en fornuftig måte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå