Gå til innhold

bimmers.no sin offisielle samlivstråd


528i
 Share

Anbefalte innlegg

Joda, men når nattakysset og sexen omtrent er ikke eksisterende så er det noe som ikke stemmer. Da snakker jeg 2-3 mnd mellom hver gang, og da er det ikke godt engang.

Men nå i dag så har jeg vært single i en uke, føler at det begynner å gå noe bedre med meg sånn psykisk. Og det er faktisk helt greit!

I helga har jeg fått gjort ting jeg ikke har fått gjort på 1 år og det var deilig. Dro på fest sammen med naboen til noen jenter som hadde bursdag. Drikke, prate og fjase for å så dra hjem igjen.

Singel i én uke jeg også nå snart, føler jeg får gjort mye mer ting som ellers ikke har hatt tid tid. Den pause-greia som jeg nevnte et par sider tilbake fungerte ikke, jeg sa dagen etterpå at det var enten eller og vi pratet i en 2-3 timer og fant ut at det var best å gå hver vår veg. Men vi er fortsatt gode venner da.

Denne helgen har også jeg vært ute med gamle venner og hatt det veldig morro. Dro til byen å fikk rørt litt på oss, haha. Men uansett føles det mye lettere slik jeg har det nå enn rett før vi slo opp.

Hvis dere fortsatt er venner, så pass dere for etter sexen.. En eller annen kveld ute på byen treffer dere hverandre, litt flørting skjer, og begge to blir kåte.. Da er det sinnsykt lett å bli med en hjem, også blir det til at EN av dere tror dere kan begynne på nytt igjen, noe dere selvfølgelig ikke kan.. Så blir det såring og sur stemning åsså er hvertfall vennskapet over også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er godt når kvinnfolket ditt stoler så mye på deg at du egentli får gjøre som du har lyst.. Iallefall dra ut med kompiser og stryre.. og jeg som kjører langtransport stopper og tar en fest både her og der til tider.. får aldri noe kjeft.. får bare at e må kose me og ha det arti men ikke finne på noe tull.. :) Og bil sporten min er ho bare fasinert av så den får jeg holde på så mye jeg vil med.. eneste jeg frykter er at ho å vil prøve seg snart.. (med min bil :o )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere fortsatt er venner, så pass dere for etter sexen.. En eller annen kveld ute på byen treffer dere hverandre, litt flørting skjer, og begge to blir kåte.. Da er det sinnsykt lett å bli med en hjem, også blir det til at EN av dere tror dere kan begynne på nytt igjen, noe dere selvfølgelig ikke kan.. Så blir det såring og sur stemning åsså er hvertfall vennskapet over også.

Amen til denne, kan bli svært farlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, her har det hendt mye siden sist eg kikka innom denne tråden...

Ser at flere av dere sier at forholdet har vart i 3 år +-, å da vil eg påstå det at dere er kommet inn i den såkalte 3 års krisa. Sier ikkje at alle opplever den, men de fleste! Da er det gått så lang tid at forelskelsen er på vei til å dovne litt, og dere begynner kanskje å tenke tilbake og fremover. Dere tenker nøyere over den personen dere er ilag med, og tankene; Er det virkelig slik eg vil leve resten av mitt liv, har eg opplevd nok eller fått slått meg løs nok til at eg kan slå meg til ro med denne personen? De fleste personer forandrer seg iløpet av 3 + år. Er det mye forrandring til det negative eller det positive? Det er helt typiske følelser og tanker som kommer, og ting blir kanskje vurdert litt mer, da dere har tross alt noe år bak dere, og kanskje flere foran?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye interessant lesing her..

Jeg og dama er veldig nøye på å være ærlig med ALT og snakke om alt..

Vi mener TILLIT og KOMMUNIKASJON er det viktigste i et forhold, derfor snakker vi ut om alt og vi gjør ALDRI noe som den andre ikke liker..

Og jeg velger å passe meg for å "falle i fristelse" med andre jenter, derfor er jeg aldri med vilje alene med ei veninne eller gjør noe som kan skape krangling og missforståelse..

Syntes det er fucked UP at folk idag knuller hva som helst, har one night stands og ikke verdsetter forholdet\ekteskapet.

Jeg tror ved at å ha mange one night stands osv, så blir det vanskelig å forholde seg til èn person resten av livet når man gifter seg..

For når jeg først gifter meg skal det vare livet ut!!

Og jeg skal slåsse for det! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye interessant lesing her..

Jeg og dama er veldig nøye på å være ærlig med ALT og snakke om alt..

Vi mener TILLIT og KOMMUNIKASJON er det viktigste i et forhold, derfor snakker vi ut om alt og vi gjør ALDRI noe som den andre ikke liker..

Og jeg velger å passe meg for å "falle i fristelse" med andre jenter, derfor er jeg aldri med vilje alene med ei veninne eller gjør noe som kan skape krangling og missforståelse..

Syntes det er fucked UP at folk idag knuller hva som helst, har one night stands og ikke verdsetter forholdet\ekteskapet.

Jeg tror ved at å ha mange one night stands osv, så blir det vanskelig å forholde seg til èn person resten av livet når man gifter seg..

For når jeg først gifter meg skal det vare livet ut!!

Og jeg skal slåsse for det! :D

Signerer den!

Har aldri vert utro og har aldri opplevd og bli utsatt før det heller.

Unngår heller ting som kan skape problemer og dårlig stemning, samme gjør dama. Prate om alt (minus mitt neste bilkjøp). Verdsetter henne foran alt på gjord og hun det samme. Kunne bod under ei bru kun i ei pappeske uten bil og penger så lenge jeg har hun med min siden.

Har kun had gleden og dele livet mitt med henne i snart 2 1/2 år. Men her blir det mange år fremover. Gleder meg kun til forlovelsen no til jul :D (ikke si noe, hun vet det ikke. Må ha noe og redde meg inn etter og svid av masse peng på bil :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er trikset for å få tilbake gnisten etter bilkjøp altså ?

Forsikret meg om at det var greit før handel jeg :

spurte henne om hun hadde lyst på hund, hun svarte ja, okey sa jeg du kjøper hund å jeg kjøper M3.. Greit det sa hun :) hehe

Fin deal ;)

Ja gjør tingen med forlovelse etterpå :roll:

Ser at M3'en er solgt. Er hunden solgt og? :lol:

Eller var det kun du som måtte ofre noe når ny bil skulle kjøpes? :?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er trikset for å få tilbake gnisten etter bilkjøp altså ?

Forsikret meg om at det var greit før handel jeg :

spurte henne om hun hadde lyst på hund, hun svarte ja, okey sa jeg du kjøper hund å jeg kjøper M3.. Greit det sa hun :) hehe

Fin deal ;)

Ja gjør tingen med forlovelse etterpå :roll:

Ser at M3'en er solgt. Er hunden solgt og? :lol:

Eller var det kun du som måtte ofre noe når ny bil skulle kjøpes? :?:

hunden er nok ikke solgt,men ungen er på vei så da må man ofre litt:)

kjøpt meg hus så da ble det litt kostbart.

men har fortsatt en 86 325i M-tech som skal pusses opp så jeg har ikke gitt fra meg alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er utrolig glad i dama mi og elsker henne mer enn alt...!

MEN, hadde hun vært utro mot meg hadde jeg ikke nølt ett sekund med å be henne dra til helvete! Sånt er det værste jeg vet om...!!

Å be han/henne dra et visst sted er 100% forståelig, men det er noe helt annet enn å bli voldelig og/eller komme med trusler overfor de impliserte partene. Vold og/eller trusler straffes med relativt strenge straffer og skaper derfor bare nye problemer... i tillegg til skuffelsen over å bli sviktet.

Er ikke typen til at jeg kunne blitt voldelig i en slik sak, hadde bare fått sjokk og ikke klart å sett på henne.. thats it...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, rålekker sier du? Legg ut bilde da så vi andre bimmrs brukere kan bedømme den utalelsen...

Neida, skal svare seriøst jeg

En gang utro = alltid utro.... Og hu har 0 respekt for deg og dine følelser. Forlovelse og sånn vil bare bli grobunn for masse beskyldninger og "hva gjorde du i går og hvorfor svarte di ikke osv"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"den største kjærlighet er å kunne tilgi"...

Men så skal man jo gjøre seg fortjent til akkurat det da..

Ved utroskap så er det nok en fin tanke men kun teori, keep moving on :-). Ellers skal mener jeg enn skal være seg selv ellers så passer enn ikke sammen enkelt å greit. Vet at det er viktig være ærlig ovenfor enn selv på hva enn ønsker selv om enn kansje er forblindet av kjærlighet. Noen kompromiser og dealer på halv veien må enn nok godta men ikke i den grad at enn føler gjort enn dårlig avtale for det vil dukke opp igjen før eller siden. Komuniskasjon er utrolig viktig så unngår enn kansje de store smellene selv om det er greit blåse ut noen ganger.

Lev singel livet om enn har hatt et brudd, for tiden kommer vel tilbake iforhold når det føles riktig og møter den potensiele riktige :-). Enn lærer aldri kjenne et menneske uansett før noe av forelskelsen tar slutt og føler enn elsker og har opplevd ei god/dårlig tid sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singel i litt over ei uke nå! Var ilag med dama i ca. 2 år. Er litt trist når jeg er aleine, da kommer savnet. Men ellers får jeg tid til mer! Jeg lever etter mottoet: "For livets glade gutter går solen aldri ned". Følger denne hele tiden og jeg har det kjempe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...