Gå til innhold

bimmers.no sin offisielle samlivstråd


528i
 Share

Anbefalte innlegg

dama har bursdag 13 mars og blir 18 og jeg veit ikke hva jeg skal gi henne? :oops: hehe

Kjør litt stil. F,eks fin bukket blomster, flere retters middag og liten gave fra gullsmeden. Ellers ville tur på fjellet på piknik sikkert også fungere stil messig kansje?Annet, gjør noe hu liker spesielt denne dagen og gi henne mye oppmerksomhet, he he :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dama har bursdag 13 mars og blir 18 og jeg veit ikke hva jeg skal gi henne? :oops: hehe

Kjør litt stil. F,eks fin bukket blomster, flere retters middag og liten gave fra gullsmeden. Ellers ville tur på fjellet på piknik sikkert også fungere stil messig kansje?Annet, gjør noe hu liker spesielt denne dagen og gi henne mye oppmerksomhet, he he :)

må vel bli middag og div jaah :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du har muligheten, vekk henne med frokost på sengen med en langstilket rød rose. før du varter henne opp videre ut over dagen. Ta henne med på en middag. Etterpå når dere kommer hjem, så tenn en del levende lys, hvor du f.eks. har kjøpt en gave i fra gullsmeden. Kanskje med en liten bamse med en søt liten beskjed på. Da blir hun nok glad skal du se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn ble jeg vartet opp da jeg ble 19 husker jeg.. drit lenge siden kjennes det ut som.

Men i gaven som fulgte rosene fikk jeg en ny blank turbo :) :) Beste gaven jeg noen gang har fått!!

det får jeg ikke gjort men kunne funka :wink: men hadde hu fått en Turbo da hadde hu ikke skjønt mye trur jeg hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå, ja masse te lys... Finnes ikkje noe mer romantisk enn levende lys...

Jepp, fint det men husk bare slukke lysene før kåken brenner ned. Mange har faktisk sovnet inne grunnet brann :lecture: noe som ikke er fullt så hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå, ja masse te lys... Finnes ikkje noe mer romantisk enn levende lys...

Jepp, fint det men husk bare slukke lysene før kåken brenner ned. Mange har faktisk sovnet inne grunnet brann :lecture: noe som ikke er fullt så hyggelig.

Trur lysa smelter meg før de smelter huset... *melt* Bildeler i en overraskelsesgave er noe eg aldri har fått desverre. Men alltid har ønska meg. Da hadde eg følt de hadde respektert meg og min hobby og at de faktisk liker det litt og. ;) Men ja det finnes jo selvfølgelig mer romantiske gaver, men bildeler f.eks er mer originalt. ;) Vil også påstå at det er litt mer gjennomtenkt og at mannen har faktisk hørt etter i alt bablet vårt og fått med seg at det ønsker vi oss til bilen. Stooort pluss i boka. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjørte enkelt når madammen hadde 18årsdag. Kjøpte henne en Sweet Protection-genser og Escada-parfyme, samt at jeg spanderte en finere middag.

Ble fornøyd hun da så det er vel det viktigste.

veit hva det blir jeg.blir middag og noe annet og en tur til Thailand til høsten :wink: da blir hun sikkert nøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjørte enkelt når madammen hadde 18årsdag. Kjøpte henne en Sweet Protection-genser og Escada-parfyme, samt at jeg spanderte en finere middag.

Ble fornøyd hun da så det er vel det viktigste.

veit hva det blir jeg.blir middag og noe annet og en tur til Thailand til høsten :wink: da blir hun sikkert nøyd :)

Heldig dame du har da.... :) Kjekt å se at det faktisk finnes noen mannfolk med litt fantasi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en romantisk middag pleier som regel å slå an :) samt masse levende lys som nevnt over :D sku nesten ønske kjerringa hadde bursdag snart selv veit :P hehe.

Trenger hu ha bursdag for at du kan gi henne ein oppmerksomhet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...