Wacman Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 Selv om sånne ting alltid er en belastning uansett åssen du snur og vender på det,virker det jo som om du har bestemt deg da. Når man har tenkt såpass lenge på at forholdet ikke er noe du vil satse på,er det vel bare best for dere begge om det avsluttes. Å holde liv i et dødt forhold for å ikke såre noen/gammel vane eller "frykt" for det ukjente,ender jo bare med at ingen av dere har det bra og sånt er livet for kort til. Hun er 18,du er 20 - det er rimelig tidlig i løypa for dere begge,særlig om dere skal bruke enda to år på å finne ut at dette var en blindvei. Så lenge det gjøres på en ærlig og rettferdig måte,er da det å ende et forhold en relativt ærlig sak det,selv om det blir mye såre følelser etc en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 Skjønner at det er kjipt og at du føler deg som en drittsekk som gir henne den rett i trynet før julen.. Men på en annen side, det er nå i julen hun er sammen med familie og gode venner, så hun ikke har så mye alenetid hvor hun kjeder seg. Og hvis du hadde ventet til nyttår, så hadde du bare utsatt sorgene. Nå kan hun starte året fra scratch. I tillegg så kan hun få feire nyttårsaften med litt friere tøyler enn før. Siden hun er 18 nå, så antar jeg at dere har vært sammen siden hun var 16, iogmed at dere ble sammen i 2008. Sannsynligvis har hun holdt seg litt i skinnet hver nyttårsaften fordi hun har vært sammen med deg. Nå har hun derimot anledning til å feire sammen med sin vennegjeng å gjøre akkurat som hun vil. Angående de meldingene med badstua osv. Jeg kjenner ikke dama, så kan ikke si noe sikkert, men er selv 20 år og kjenner jo mange jenter i den alderen selv. Tviler egentlig sterkt på at hun virkelig tror du sitter der med masse gutter og jenter nakne og har en super-orgie. Tipper hun skriver det i håp om at du skal svare noe sånt: "Sitter nok ikke naken når du ikke er her". Eller noe liknende. Ellers så er det for å vise at hun er glad i deg og er redd for at du skal gjøre noe dumt. Ja, jeg ser det med tillitt og jeg hadde tenkt litt i dine baner, men om hun hadde synes det var helt greit at du satt i en badstue, naken med masse jenter, så hadde jeg begynt å lure litt da også. Skjønner jo at hun blir sjalu og vil få bekreftet det. I tillegg så kan jo du bare skrive hva som helst om at du har på klær og alt sammen, men hun kan jo ikke vite at det er sant. For alt hun vet, så kan det bare være tull. Igjen går det på tillitt. Og jeg tror nesten alle forhold i vår aldersgruppe har et lite tillitsproblem. Ta deg som et eksempel da, og se for deg at dere fortsatt var sammen og alt var bra. Hvis dere skulle feiret nyttårsaften hver for dere, pga vennekretsene deres, og dere ikke ville være tøfler med hverandre Hadde du følt deg 100% trygg på at hun ikke gjorde noe dumt med noen andre gutter, hvis du visste at hun skulle på fest med venninnene sine og mange andre gutter? Ofte får du jo også høre på meldinger fra noen venninner av henne at dama begynner å bli skikkelig full osv. Også får du ikke tak i henne utover kvelden fordi mobilnettet er overbelastet.. Du hadde ikke begynt å tenke litt på at hun kanskje hooker opp med noen andre eller roter litt med noen andre gutter når hun er drita? Uff, dette ble langt og rotete.. Men jeg synes ikke du skal ha dårlig samvittighet. Bedre å gjøre det slutt istedenfor å pine henne i noen uker til i et dårlig forhold. Nå har hun gode muligheter for å bli kjent med nye på nyttårsaften. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 Riktig, beste medisin for å komme ut av et forhold er et nytt ett, uansett om det er langvarig eller kun for natten.. Dersom man skal tro "ekspertene". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 Farlig i disse juletider, alt for mye lause damer på byen, fant ut det beste er å holde seg innendørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 Ta deg som et eksempel da, og se for deg at dere fortsatt var sammen og alt var bra. Hvis dere skulle feiret nyttårsaften hver for dere, pga vennekretsene deres, og dere ikke ville være tøfler med hverandre Hadde du følt deg 100% trygg på at hun ikke gjorde noe dumt med noen andre gutter, hvis du visste at hun skulle på fest med venninnene sine og mange andre gutter? Ofte får du jo også høre på meldinger fra noen venninner av henne at dama begynner å bli skikkelig full osv. Også får du ikke tak i henne utover kvelden fordi mobilnettet er overbelastet.. Du hadde ikke begynt å tenke litt på at hun kanskje hooker opp med noen andre eller roter litt med noen andre gutter når hun er drita? Jeg hadde faktisk stolt på henne, selv om jeg har opplevd at jenter er utro mot meg to ganger før. Rett og slett fordi hun er så annerledes fra andre jenter, hun drikker, men blir aldri sørpe full og hun har et annerledes syn på det meste. Det er ei ordentlig jente, hvis du skjønner hva jeg mener da. Det er vel hovedårsaken til at det ikke fungerte for min del, følte at jeg ikke fikk den tilliten jeg ga, tilbake og det plager meg. Sjelden jeg følte at jeg fikk noe særlig respekt heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 Farlig i disse juletider, alt for mye lause damer på byen, fant ut det beste er å holde seg innendørs WORD! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 buuhuuuu.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 Vært sammen med dama i nesten 4 år snart, jeg blei 22år i dag og den 13. januar flytter vi inn i huset vi har kjøpt sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 tøffel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 pffff!!! tøffelen min, det er deg det wicky Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 >I dont want u! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 >I dont want u! TEASER!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 Fjerna innlegget jeg! Egner seg ikke på trykk tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 Fy Fredrik,må jo si det til hun å ordne opp ellers blir hele forholdet bygget på løgn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daigzen Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 Fy Fredrik,må jo si det til hun å ordne opp ellers blir hele forholdet bygget på løgn. x1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå