Gå til innhold

bimmers.no sin offisielle samlivstråd


528i
 Share

Anbefalte innlegg

Sorry Mac, men for meg virker det som ei dame som ikke har samme verdier som seg.

Ta å sendt meldinger med ei jente du og se om fløyta har samme lyd da.

Skjønner hun ikke at det sårer deg og er feil, så har dere et problem 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..etter 7år burde hun vel ha gitt opp slike ting...?

Gitt opp?

Jeg skal ta litt setlv kritikk her, jeg begynte i ny jobb for noen måneder siden men dette var mest pga vi hadde store planer, vi skulle nemmelig bygge oss hus.

i den nye jobben var det store oppgaver jeg rett og slett måtte lese mye til for at jeg skulle beholde jobben. dette viste hu om også og vi ble enige om at det var greit pga vi trengte de ekstra inntektene til huset. dette roet seg etter noen uker.

I løpet av disse ukene begynte denne fyren og sende meldinger til hu, sånne lattlige fjortiss? smser med du er så pen osv........

Og da følte dama at han ga hu mere oppmerksomhet enn meg og hu gikk "fem" på og jeg og hu begynte å krangle dette har skjedd over en lengre periode bare pga han.,

Da jeg så meldingen i går spute jeg om hu hadde vært utro og det sverga hu på at hu ikke hadde, men da jeg spurte om hu kunne bryte kotakten med han sa hu nei, det var av prinsipp sak så kunne hu ikke det.

Nå vet jeg ikke hvor jeg står, er jævlig fortvila først og fremst.

Hva bør jeg gjøre? tok denne fyren et tak for noen måneder sia det hjalp ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer nå litt på hva denne prinsippsaken dreier seg om. Kjip sak til å ha vært sammen så lenge.

Hva du burde gjøre? Snakke sammen. Ingen krangling, ingen usakligheter.

Det jeg ikke skjønner heller prippet henne kom med var at jeg ikke kunne bestemme hvem hu kunne være venn med eller ikke var det jeg fikk som svar.

Vi snakket sammen i går men ting balla seg på å bare har fortsatt på sms frem til nå.

Føler jeg ikke betyr en dritt etter 7 år på en måte, samtidig så har jeg enda håp på at det skal være oss 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal vel godt gjøres at hun holder deg for narr som en annen fjortis etter 7 års samliv. Nettopp derfor burde hun også kunne berolige deg på en ordentlig måte når hun ser at du er bekymret for deres forhold.

Det er imidlertid alltid to sider av saken i et parforhold. Kanskje har du ikke gitt henne nok oppmerksomhet de siste årene eller kanskje trenger dere til en ny giv i forholdet. Noen ganger må man bare stoppe opp å spørre:... Hvor står vi og hva vil vi med vårt forhold?

Husk at forelskelse og kjærlighet ikke er en selvfølge. Man må jobbe for at parforholdet skal være godt og man kan ikke tvinge noen til å være i et parforhold i Norge. Prøv å reise bort en langhelg... bare dere to uten venner, barn og andre som krever oppmerksomhet. Bruk tiden på å forstå hverandre. Alle forandrer seg med tiden og dette krever i et parforhold at man noen ganger snakker ut. Ikke bare for at partneren skal forstå, men også for at man bedre kan forstå seg selv i parforholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterlig... Helt latterlig. Av hu, så klart.

Sitter med samme følse, tenkte å prøve og gi hu en sjanse, selv om det hu driver med sårer meg.

Skjønner jo det at hu ikke kan noe for at henne får slike meldinger, men det at hu faktisk oppfører seg slik ovenfor meg som faktisk har vært sammen med henne så lenge sårer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke tolerert det i det hele tatt...

Det er jeg helt enig med deg i, men det er utvilsomt forskjellige måter å løse problemet på avhengig av om man vil videre med forholdet eller ikke. Alle kan gjøre dumme ting her i livet og så lenge det ikke er snakk om utroskap eller noe i den duren (min mening) ville jeg ha fulgt "oppskriften" i mitt tidligere innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde bedt henne velge,

slike meldinger passer seg ikke hvis ikke begge er ok med det..

Eventuelt konfortert han typa, ( på en fin måte) og forklarer han at du ikke liker at han sender slike meldinger, og be han stoppe med det.

Hvis han ikke respekterer det hadde jeg nok møtt han en sen kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

att han sender meldinger til hu skal EGENTLIG igrunn ikke ha noe å si. er hvordan hu reagerer på det som er poenget. men hu vil tydeligvis ikke vise hva du faktisk betyr for hu da, og det igjen viser hvor mye hu bryr seg om deg. sorry å si det men :/ kjenner til det der altfor godt selv så veit hvordan du har det. og for min del endte det ganske fort egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...