Gå til innhold

bimmers.no sin offisielle samlivstråd


528i
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke facebook, men får lov til å låne hennes hvis jeg må sjekke folk (ofte jobbsammenheng). Vi leser hverandres meldinger hvis telefonen ligger sånn til at det er lettere at den andre leser osv..

<----- Hun drar ikke ut alene i Drammen.

Gutta er så på at hun får ikke gå alene, så hun vil ha med meg ut. Vi er ikke ofte på byn, men de gangene vi er der så er mange av gutta rett og slett helt på tryne. Da er det bedre når jentene prøver å sjekke henne opp :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også et spørsmål om hvordan man leser et innlegg. Det gjelder vel ikke deg, men det er mulig å lese bibelen som fanden gjør det.

Det som er så fint, vi leser det som regel slik vi ønsker at det skal være. Derfor det blir så forbanna mange rare svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn dere eldre damer gutter så slipper dere angsten for at jentene skal finne på noe dumt.

Har det egentlig noe og si?

like stor sannsynlighet at de kan finne på noe dumt enn at en ung jente skal finne på noe?

Har det vel ikke? Ei jente som er 17 år som knapt har pult og ikke har opplevd en dritt annet enn at kaninen hennes døde for 3 år siden har større sjanse for å finne på noe dumt enn ei som har levd litt, opplevd litt og prøvd det meste? Det tror og mener da jeg. Og utifra erfaring stemmer det bra.

Og "Spretter" sleng ut ett større bilde a plx ;D haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i Mandal så er det mye innvadrere, de fleste er faktisk rimelig ufyselige på byen. de sloss og lager kvalme.

Er akkurat sånn her i byen også, blir det slosskamper så er det over 50% sjanse for at det er innvandrere innblandet! Noen utesteder er blitt direkte upopulære pga det bare er østeuropeere som henger der. Østeuropeere havner som regel i slagsmål hvis de ikke heller voldtar kvinner i smug og bak gater, flere ganger har pirattaxi sjåfører fra midtøsten forsøkt å voldta jenter de har kjørt! Negerene (som vi sier her i byen ennå) går rundt i gatene å selger stoff og faenskap mens rumenere går å tigger og rundstjeler dem som sitter dritings og halvsover på benker.

Nordmennene er etter mitt inntykk mest opptatt av å drikke seg så fulle som mulig, fyllekjøre og lage bråk i drosjekøer!

Edit: Jeg sier ikke med dette at Nordmenn ikke voldtar og lager bråk, men her i byen er situasjonen slik som beskrevet over her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spitz...jeg bor også på grønland..spooky :P

Hvor på Grønland? Jeg bor i de nye Grønlandskvartalene, men har handlet ny kåk så flytter dessverre vekk om et par måneder. Din 7er jeg har sett parkert i Tøyenbekken et par ganger i det siste, kanskje? Har lagt merke til en mørk pre-facelift E65 et par ganger. Har garasje der, serru.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bor også i de nye grønlandskvartalene og har garasje under teaterplassen..men der står dessverre coupeen min så sjuern står enten i mandallsgate på handicap plassen, eller tvers over peppes...

Var tvers over Peppes jeg så den for noen dager siden ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...