Gå til innhold

bimmers.no sin offisielle samlivstråd


528i
 Share

Anbefalte innlegg

Tja tror de fleste over 20 ikke har den holdningen ivertfall.:) Kun fordeler med de som ikke er jomfru.:)

Her må man nyansere litt og spørre hva slags sex man er ute etter. En jomfru vet jo i sakens natur ikke helt hva han eller hun går til, mens en eldre person vet hva hun/han er ute etter. Hvis begge er unge kan det lett bli litt klønete... og spesielt piker som er jomfruer foretrekker derfor mange ganger en litt eldre gutt den første gangen... så øker iallefall sjansene for at det hele utvikler seg litt mer i den riktige retningen. En moden kvinne vet jo hva hun vil ha og det gir også større sjanser for en mer interessant sexopplevelse... så hva er summen av disse betraktningene ?... Sex blir bedre med årene. De fleste av mine venner som er over 40 tror jeg ikke ønsker en alt for ung sexpartner... de foretrekker jevnt over kvinner/menn som er over 25 år gamle... nettopp fordi de da vet hva de vil ha og kan gi tilsvarende tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja tror de fleste over 20 ikke har den holdningen ivertfall.:) Kun fordeler med de som ikke er jomfru.:)

Her må man nyansere litt og spørre hva slags sex man er ute etter. En jomfru vet jo i sakens natur ikke helt hva han eller hun går til, mens en eldre person vet hva hun/han er ute etter. Hvis begge er unge kan det lett bli litt klønete... og spesielt piker som er jomfruer foretrekker derfor mange ganger en litt eldre gutt den første gangen... så øker iallefall sjansene for at det hele utvikler seg litt mer i den riktige retningen. En moden kvinne vet jo hva hun vil ha og det gir også større sjanser for en mer interessant sexopplevelse... så hva er summen av disse betraktningene ?... Sex blir bedre med årene. De fleste av mine venner som er over 40 tror jeg ikke ønsker en alt for ung sexpartner... de foretrekker jevnt over kvinner/menn som er over 25 år gamle... nettopp fordi de da vet hva de vil ha og kan gi tilsvarende tilbake.

Og hva er så grunnen til at "litt eldre" damer, la oss si 30-40 ønsker å feie over yngre gutter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menneh, er det en totalt ukjent fyr/en du ikke kjenner, så er det ikke han det bør gå ut over.

Fyren er jo praktisk talt uskyldig... i motsetning til dama. Ja... for hun bestemmer vel selv hvem hun skal ligge med. Det er viktig å ikke rette baker for smed i slike tilfeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva er så grunnen til at "litt eldre" damer, la oss si 30-40 ønsker å feie over yngre gutter?

Jeg tror de færreste modne kvinner ønsker alt for unge gutter, men helt generelt er det nok aspektet av uforpliktende sex som virker tiltrekkende... samt at hun i sakens natur bestemmer mer i forholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva er så grunnen til at "litt eldre" damer, la oss si 30-40 ønsker å feie over yngre gutter?

Jeg tror de færreste modne kvinner ønsker alt for unge gutter, men helt generelt er det nok aspektet av uforpliktende sex som virker tiltrekkende... samt at hun i sakens natur bestemmer mer i forholdet.

Uforpliktende sex kan de få hos hvem som helst, i utgangspunktet. Face it, du er for gammel! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uforpliktende sex kan de få hos hvem som helst, i utgangspunktet. Face it, du er for gammel! :lol:

Når du blir voksen kommer du nok til å forstå bedre hva jeg mener... :wink:

Ja, for en 20-åring kan ikke ha god sex. Ikke før man er 30, hvertfall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peer:

Hva har wallah med saken å gjøre?

Jeg syntes jo det er helt naturlig at en mann kan kreve å bli behandlet med respekt om han er norsk/pakistansk/eskimo... etc.

Å disse - disser - dissa- har dissa.

Av det engelske ordet _DIS_respect. Klarer ikke helt å koble at man må være wallahgangster for å bruke dette ordet heller jeg...

Hva med å holde diskusjonen sånn noenlunde saklig, eller.... ;)

Edit: Hadde kommet en side til her jo :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig.. er det en kompis av deg, som du kjenner, så fortjener begge en smekk. Ikke at jeg slår jenter selv, for hvem gjør vel det ? :roll:

Menneh, er det en totalt ukjent fyr/en du ikke kjenner, så er det ikke han det bør gå ut over.

Det er godt at vi kan ha forskjellige meninger da... Jeg mener at så lenge fyren vet at jenta han feier over har type så må han forvente en reaksjon.

Hadde det vært en jeg hadde kjent så hadde jeg gjort mer en "en smekk" for å si det sånn :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som mange eldre er rimelig innstilt på å forhåndsdømme de yngre. Vet ikke hvem som er verdensmestere jeg.... ;)!

Alle har vært ung en gang, så han ser vel seg selv litt i det?

Dessuten, ser jeg ikke noe galt i det fredrik kommer med.

Er så sant som det kan bli egentlig :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...