gassapaa Skrevet Februar 28, 2005 Share Skrevet Februar 28, 2005 Med jevne mellomrom kommer det en plinge lyd, alla sånn som kommer når du drar i snora på bussen... Peiling på hvor denne kommer fra? Bilen er en 318is e30 90mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Februar 28, 2005 Share Skrevet Februar 28, 2005 d er bilens måte å si at d kan være glatt på veien. den piper når d blir 3+ grader eller mindre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gassapaa Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2005 Hehe, ok , det forklarer det meste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 28, 2005 Share Skrevet Februar 28, 2005 hmm.. nå vet ikke jeg om dette er noe som er på en 90 mod, men er iallefall sånn på E39 og E60. Da varsler bilen om brekket er på, dører ikke ordentlig igjenn, bagasjelokk, servicer, hvis det skjer noe i bilen, lyspærer gått etc.. veldig mye. hvis du hører masse plingelyder siden kommer det opp i computeren, om hva det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krisroen Skrevet Februar 28, 2005 Share Skrevet Februar 28, 2005 Kan være mye rart, men som oftest (hos meg) er det temperaturen, og da blinker også ute-temp-måleren en god stund.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Skrevet Februar 28, 2005 Share Skrevet Februar 28, 2005 På bilen min har det slutta å plinge og jeg har funnet ut at computeren har blitt resatt. Test 9 i instrumentpanelet viser 000000 - første bit indikerer "gong". Hvordan får jeg satt første bit'et sånn at det plinger hos meg også når det er kaldt eller jeg kjører fortere enn limit'en jeg har satt opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Februar 28, 2005 Share Skrevet Februar 28, 2005 har hatt en 88-mod e-30 og den var d pling på utetempen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 Kan dette gjelde min E34 også? har ikke lagt merke til det i det siste men når det var kaldere ute så sa den pling av og til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 på alle mine E30`r, E36`r og den E46 jeg har hatt, så har det plinget når utetemperaturmåler kommer til +3 grader. regner med at de fleste bmw`r har dette hvis de har utetemperaturmåler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 Min seier pling på 3+... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LTF Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Hei Min bil sa pling i fartsdumper og i høyresvinger.....??? Feilen var slitt bryter i dørlåsen på førerdøra...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 er vel hvis du har kjørecomputer der hvor klokka pleier å sitte på e30 at det plinger når det nærmer seg 0c har hatt bil med klokke, og har computer nå. tror det computern var ganske fiffig i 85:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 HeiMin bil sa pling i fartsdumper og i høyresvinger.....??? Feilen var slitt bryter i dørlåsen på førerdøra...... Et pling FØR fartsdumper hadde blitt verdsatt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå