S. Gunstad Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Digger den nye femmer`n! Den har et mye mer agresivt frontparti enn den leksusen der. - Den ser SINT ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 D jeg misliker med nye biler (bmw inkludert) er at de blir så like hverandre... Kanskje derfor jeg er en stor fan av e30... Ikke noe som slår E30 designen vettø Hvem var det egentlig som designet E30`en? Var det Bangle(eller hva han heter)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 ...at Lexus har BMW look er vel ikkje noko nyheit! Framskjermen på ein IS 200 er kliss lik på ein BMW E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpiss Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Må nesten inrømme at Lexus'en så bedre ut ! Lexus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 har alltid, og vil nok fortsette, å digge lexus. Det er selsakt som å banne i kirka å si det på dette forumet, men jeg gjør det likevel. Skal være enig i at lexus er lik bmw, men det er et generelt problem idag. Alle biler er like, få som skiller seg ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Lexus sin IS200 har også stjelt looken til 3serien og nå skal nye IS stjele looken til 5serien...FÅ DERE EGEN LOOK A........... "If you can´t beat them, join them" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå