Gå til innhold

Høytalere i E36


Anbefalte innlegg

Stemmer det som Hagenisse sier. Men drit i å sette nye høyttalere i de originale boksene bak. Få deg heller et ombygginsett til 6x9" bak. Funker meget bra. Har veldig god erfaring med Pioneer TSA6910 i E36. Men årets TSA serie heter 6911.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat satt in anlegg i bilen min (E36) og jeg brukte slike ombygnings sett så jeg fikk 6X9 bak. Ble meget bra! De kostet 250,- kr hos http://www.srbilradio.no. Anbefaler det!

Har litt problemer med dynamostøy siden jeg satt inn anlegget mitt, (ikke i orden enda :evil: ) men hvis du ikke skal ha noe forsterker osv så går det nok greit.

Hvis du skal legge opp nye kabler så hold deg unna høyre side, der ligger strømkabelen fra batteriet bak!

5 1/4 forran i sparkepanelet vet jeg hvertfall at det er + diskant i døra, husker ikke helt om det var det samme som satt bak.

Nå vet jeg ikke hva du er ute etter av lyd osv, men når jeg satt in ny spiller i bilen min hjalp det vesentlig. Så høytalerne er ikke heelt på trynet for å være orginale. Men anbefaler virkelig 6X9 bak hvertfall. (mye mer fylde)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med sub i E36?

Jeg har ikke metallplate baki, og vurderer å bare kjøpe meg en aktiv subwoofer. Har ikke så mye penger å bruke på det heller, og det virker som de aktive er generelt mindre enn vanlige.

I forrige bil hadde jeg en vanlig 10" som jeg kjøpte på Biltema og bygget sjøl, og den tok bra med plass :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...