Gå til innhold

Counter strike

Share

Anbefalte innlegg

Definer en sponsa klan.. :lol:

Ei musematte i ny å ne av den lokale databutikken? :P

Cs har jeg spilt siden 1.1, men det har bare blitt dårligere, lettere hitboxes, teite våpen osv.

Før måtte du være god for å treffe hue(eller ha flaks) nå kan alle greie det med de forbanna store hitboxene, derfor har jeg slutta å spille...det å det at jeg har et tnt2 skjermkort som ikke takler smoken i 1.6...får 10 fps og en hel del choke

Nei, på tide å bli voksen, å bruke fritiden på bilen :lecture:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg personlig har ikke hørt så mye om klaging på selve cs1.6, er vel mer det at de kobla det sammen med STEAM? gamle cs var best ja, uten tvil! etter en stressa dag på jobben er det deilig å komme ut i bilen, kjøre litt, for så og sette seg bak pc'n og ta noen headshots i cs! perfekt avkobling for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spilte veldig mye CS før, men har ikke gjort det aktivt på 2 år nå. Begynte vel å spille i '99 (?) (beta 5.2) eller noe sånn :)

Gikk fra CS-karriere til Battlefield 1942. Et spill som er så utrolig mye bedre! (anbefales) Har ikke spilt det aktivt i klan på lenge, men det er det gøyeste spillet som finnes på denne jord.

Hehe, 5on5 med BMW'ere ;) Jaja, hadde sikkert vært moro det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Counter Strike er artige saker, savner de gamle CS med brettene og at man faktisk kunne velge litt mer figurer enn du kan nå! men men skal vel ikke klage over Source de holder jo fortsatt på å fikser på det =)

:angry: COUNTER STRIKE mwhah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 years later...

For de av dere som lurer på hvorfor tråder som denne ikke blir stengt, mens andre tilsvarende "OT" blir stengt... er den enkle forklaringen at tråden er gammel. Bimmers (og spesielt "bmwguiden") hadde tidligere en mindre streng politikk vedr. "OT" tråder (det meste var "On Topic") og mange av trådene er stadig tilgjengelige i databasen. Noen av disse gamle trådene er ikke representative for hva bimmers står for i dag og de blir fortløpende stengt når de evt. friskes opp. Andre tråder har et bedre innhold og forblir aktive selvom de altså er "OT" etter reglene i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...