Mirakulix Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 Jeg er enig at at 1.5 er bedre enn source. men skjønner ikke all klagingen på 1.6 Du aimer og skyter. enkelt. Lyden på 1.6 er bedre enn 1.5, dermed kan du bruke lyd bedre når du spiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 Definer en sponsa klan.. Ei musematte i ny å ne av den lokale databutikken? Cs har jeg spilt siden 1.1, men det har bare blitt dårligere, lettere hitboxes, teite våpen osv. Før måtte du være god for å treffe hue(eller ha flaks) nå kan alle greie det med de forbanna store hitboxene, derfor har jeg slutta å spille...det å det at jeg har et tnt2 skjermkort som ikke takler smoken i 1.6...får 10 fps og en hel del choke Nei, på tide å bli voksen, å bruke fritiden på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 jeg personlig har ikke hørt så mye om klaging på selve cs1.6, er vel mer det at de kobla det sammen med STEAM? gamle cs var best ja, uten tvil! etter en stressa dag på jobben er det deilig å komme ut i bilen, kjøre litt, for så og sette seg bak pc'n og ta noen headshots i cs! perfekt avkobling for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Mars 15, 2005 Share Skrevet Mars 15, 2005 Spilte veldig mye CS før, men har ikke gjort det aktivt på 2 år nå. Begynte vel å spille i '99 (?) (beta 5.2) eller noe sånn Gikk fra CS-karriere til Battlefield 1942. Et spill som er så utrolig mye bedre! (anbefales) Har ikke spilt det aktivt i klan på lenge, men det er det gøyeste spillet som finnes på denne jord. Hehe, 5on5 med BMW'ere Jaja, hadde sikkert vært moro det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir_Hood Skrevet Mars 16, 2005 Share Skrevet Mars 16, 2005 Counter Strike er artige saker, savner de gamle CS med brettene og at man faktisk kunne velge litt mer figurer enn du kan nå! men men skal vel ikke klage over Source de holder jo fortsatt på å fikser på det =) COUNTER STRIKE mwhah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 veldig gammel tråd men ingen som har en konto å selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 1, 2007 Share Skrevet Mai 1, 2007 For de av dere som lurer på hvorfor tråder som denne ikke blir stengt, mens andre tilsvarende "OT" blir stengt... er den enkle forklaringen at tråden er gammel. Bimmers (og spesielt "bmwguiden") hadde tidligere en mindre streng politikk vedr. "OT" tråder (det meste var "On Topic") og mange av trådene er stadig tilgjengelige i databasen. Noen av disse gamle trådene er ikke representative for hva bimmers står for i dag og de blir fortløpende stengt når de evt. friskes opp. Andre tråder har et bedre innhold og forblir aktive selvom de altså er "OT" etter reglene i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mai 1, 2007 Share Skrevet Mai 1, 2007 spelte aktivt cs før i 4år, spelt det totalt 6år Holder meg fortsatt til 1.6 men uhyre skjeldent jeg spiller no, blir engang i ny og ne for gammal vennskaps skyld. Cs er ikke som det engang var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robel Skrevet Mai 1, 2007 Share Skrevet Mai 1, 2007 1.6 for ever! <333 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 1, 2007 Share Skrevet Mai 1, 2007 skjønner ikke hvorfor mener at 1.6 er bedre enn source. spilte endel source før, og når jeg da spilte 1.6 etterpå så var det dønn kjedelig. fikk jo hs vær gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet Mai 1, 2007 Share Skrevet Mai 1, 2007 1.6 har drittgraffik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Red alert 2 og.. fortsatt mange som velger det fremfor generals spillbarheten som tells Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå