Gå til innhold

Kjøremusikk

1985-e30
 Share

Anbefalte innlegg

I bilen går det på Disturbed, Guano Apes, Him, In Flames, 59 times the pain, Dark Moor, Within Tempation o.l

Ellers går det på det meste av 80 talls rock/heavy ( dio,wasp,helloween,accept,kiss,krokus,avantasia,kingdome come, rush,tesla, rhapsody osv.....)

Og litt rar folke aktig musikk som Lumsk, Hoven Droven, Cruachan,Levellers, Flogging Molly og Dropkick Murphys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 182
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heia Schnappi!!! ;) har du sett videoen? :D

Nei, men jeg tror jeg får noen rare blikk hvis jeg setter på en video av ei 7 år gammel jente. :roll:

hehe, det er en liten gutt som synger :D Men videoen er bare en `tegnefilm`av Schnappi... Ganske morsomt å se på den lille krokodillen som hopper rundt og biter mora i halen :P (eg lo jaffal :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven !!!! hadde ikke trodd det var så mange her inne med sans for Mettall !!!

Hører på : Nine Inch Nails ( han ga ut alle platene til Manson opp til og med antichrist super star ) !

Marilyn Manson

Slipknot

Tool

Disturbed

Static-x

Stabbing westward

Korn

System of a down

Him

Orgy

Pinkfloyd

Nick Cave

Madrugada

Eminem

ja.... det er det jeg har i bilen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en gammel mann og Billy Idol med Rebel Yell står derfor temmelig høyt i kurs. :D Jeg var forøvrig 16 år gammel da den CD´en kom ut i 1983...og den var en sensasjon...så enormt bra produsert og med et for den tiden ekstremt bra lydbilde. For de som er interessert kan jeg anbefale VH-1 Storytellers DVD´en fra 2001 med nettopp Billy Idol (fyren er imponerende evig ung)...spesielt den "nye" versjonen av "Eyes without a face" er etter min mening skikkelig fin. Ellers har jeg sansen for gammel 80-talls musikk a la Mr.Mr og "Broken wings", men også Pink Floyd, De Lillos, U2, Van Morrison etc. er gamle klassikere når radioen med klassisk musikk og/eller nyheter får en pause. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...