P.I.B Skrevet Mars 14, 2005 Share Skrevet Mars 14, 2005 I bilen går det på Disturbed, Guano Apes, Him, In Flames, 59 times the pain, Dark Moor, Within Tempation o.l Ellers går det på det meste av 80 talls rock/heavy ( dio,wasp,helloween,accept,kiss,krokus,avantasia,kingdome come, rush,tesla, rhapsody osv.....) Og litt rar folke aktig musikk som Lumsk, Hoven Droven, Cruachan,Levellers, Flogging Molly og Dropkick Murphys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 14, 2005 Share Skrevet Mars 14, 2005 Radio. Og schnappi da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mars 14, 2005 Share Skrevet Mars 14, 2005 Radio. Og schnappi da. Heia Schnappi!!! har du sett videoen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy-k Skrevet Mars 14, 2005 Share Skrevet Mars 14, 2005 GUNS N' ROSES!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 14, 2005 Share Skrevet Mars 14, 2005 Heia Schnappi!!! har du sett videoen? Nei, men jeg tror jeg får noen rare blikk hvis jeg setter på en video av ei 7 år gammel jente. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mars 14, 2005 Share Skrevet Mars 14, 2005 Heia Schnappi!!! har du sett videoen? Nei, men jeg tror jeg får noen rare blikk hvis jeg setter på en video av ei 7 år gammel jente. hehe, det er en liten gutt som synger Men videoen er bare en `tegnefilm`av Schnappi... Ganske morsomt å se på den lille krokodillen som hopper rundt og biter mora i halen (eg lo jaffal ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 14, 2005 Share Skrevet Mars 14, 2005 Lett å more du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mars 14, 2005 Share Skrevet Mars 14, 2005 Lett å more du? Hehhe, ikke lettere en de fleste, men den var bare sjønn den lille tassen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Mars 14, 2005 Share Skrevet Mars 14, 2005 Dæven !!!! hadde ikke trodd det var så mange her inne med sans for Mettall !!! Hører på : Nine Inch Nails ( han ga ut alle platene til Manson opp til og med antichrist super star ) ! Marilyn Manson Slipknot Tool Disturbed Static-x Stabbing westward Korn System of a down Him Orgy Pinkfloyd Nick Cave Madrugada Eminem ja.... det er det jeg har i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 14, 2005 Share Skrevet Mars 14, 2005 Radio. Og schnappi da. Heia Schnappi!!! har du sett videoen? Har du en link til denne videoen? Har bare sangen på mp3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 14, 2005 Share Skrevet Mars 14, 2005 Hører evig mye forskjellig. Liker musikk i de fleste sjangere. Akkurat nå for tiden går det i Weezer og Creedence i bilen... Har du en link til denne videoen? Har bare sangen på mp3 http://mms.sonix.de/universal/pop/schna ... ix_300.wmv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 14, 2005 Share Skrevet Mars 14, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 14, 2005 Share Skrevet Mars 14, 2005 Jeg er en gammel mann og Billy Idol med Rebel Yell står derfor temmelig høyt i kurs. Jeg var forøvrig 16 år gammel da den CD´en kom ut i 1983...og den var en sensasjon...så enormt bra produsert og med et for den tiden ekstremt bra lydbilde. For de som er interessert kan jeg anbefale VH-1 Storytellers DVD´en fra 2001 med nettopp Billy Idol (fyren er imponerende evig ung)...spesielt den "nye" versjonen av "Eyes without a face" er etter min mening skikkelig fin. Ellers har jeg sansen for gammel 80-talls musikk a la Mr.Mr og "Broken wings", men også Pink Floyd, De Lillos, U2, Van Morrison etc. er gamle klassikere når radioen med klassisk musikk og/eller nyheter får en pause. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet Mars 14, 2005 Share Skrevet Mars 14, 2005 Kommer an på ka min lillebror har pjåtet inn i veksleren.. men spetakkel e goe greier, og så e radioen en ganske grei låt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet Mars 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2005 Flott at der e så mangfoldige musikksmaka her då-...!! Akkurat nå hørre eg på P3, beste kanalen...!! listepop så d hollde.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå