Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
det er problemer med de eldre pakkninger, det er kommet nye som ikke skal lage lyd

så kjøp nye så er problemet borte

koster nesten ingenting 8)8)

Hvilke pakkninger refererer du til? hvor sitter de?

Skrevet
det er problemer med de eldre pakkninger, det er kommet nye som ikke skal lage lyd

så kjøp nye så er problemet borte

koster nesten ingenting 8)8)

Hvilke pakkninger refererer du til? hvor sitter de?

den ytterste pakkninger den synes fra utsiden på døra mot take

men de må også smørres inimellom, men de er bedre en de gammle

håper du sjønte hvilken pakkning jeg mener 8)

Skrevet

Løsningen er enkel. Bestill nye dørlister. Den typem med "hår" da forsvinner knirkingen. Nytt pakningssett er billig i Tyskland :-) Svigerfar sin E39 98mod. knirket som bare pokker..nå er den helt stille. Enkelt og greit.

• 4 years later...
Skrevet

Har også et problem med knirking i dørene foran på min e39, men kun når vinduene er helt igjen.. Så for jeg tar de ned noen cm så stopper det. Antar det da er lista som ligger mellom vindu å dør som må byttes? :)

Skrevet

Henger meg på her jeg og :lol:

Mine dører knirker også.. Pakningen altså :)

Er mest plaget på førerdøren, men hører det knirker rundt om på alle dører. Veldig iriterende.

Jeg smurte alle lister med silicon stift, ble litt bedre men knirket en del likavel :o

Noen som vet hva disse listene kalles på tysk da?

Eller noen som selger dem? :D

Du habe eine geknirken? Geflotten neu gepakningen gefixen :mrgreen:

• 4 years later...
Skrevet

Drar opp igjen denne tråden.... kommet noen nye tips  på de årene tråden startet tro? sliter også med knirk på min, oh det er så plagsomt. MIn knirket ikke i vinter men har kommet nå når det har blitt varmt i været. Har prøvd og vaske listene med silikonfjerner men ikke hjulpet noe.

Skrevet

Smøre listene med matolje. Fx rapsolje eller soiaolje. Hvis ikke det hjelper kan det også være klipsene som holder dørpanelet som er dårlige. Det skal finnes klips med gummipakning på som løser dette problemet. Selv kjøpte jeg nye klips og lagde gummipakninger på min gamle e39 :)

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...