///M Skrevet Mars 22, 2005 Share Skrevet Mars 22, 2005 God Påske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mars 22, 2005 Share Skrevet Mars 22, 2005 God Påske til dere alle,selv er jeg på jobb i nordsjøen hele påsken snufs... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Mars 22, 2005 Share Skrevet Mars 22, 2005 Jeg jobber 3 dager denne uka.. Men igår fikk jeg lagt sommerdekk på bilen, det var stas! det var godt å bli kvitt 195 og få på 225 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 22, 2005 Share Skrevet Mars 22, 2005 God påske til dere alle...hmmm...må desverre jobbe frem til og med onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 22, 2005 Share Skrevet Mars 22, 2005 Kun onsdag igjen og jobbe,fortsatt litt for mye snø og slaps på Hamar til og kunne få satt på sommerslisser og til og få trilla ut Busan,men den som venter på noe moro... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet Mars 23, 2005 Share Skrevet Mars 23, 2005 God Påske til alle sammen! Håper været holder seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå