Siv Skrevet Mars 22, 2005 Share Skrevet Mars 22, 2005 I dag fikk jeg skikkelig lyst til å vaske bilen både utvendig og invendig. Et godt stykke arbeid faktisk, men d var så hærlig! Sola er frem og lufta er god, fikk skikkelig lyst på sommer med bmw'en som suser i full fart på bare veier! Hmmm... d skal bli hærli med sommer dere! \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 22, 2005 Share Skrevet Mars 22, 2005 Tar du å vasker min med det samme du er i gang eller? Er ganske skitten invendig og utvendig, fortjener en vask Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet Mars 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2005 Hehe..! Tror d er nok med en #%" skitten bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 22, 2005 Share Skrevet Mars 22, 2005 Jess, endelig vår i Tromsø også: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 22, 2005 Share Skrevet Mars 22, 2005 Ja det er ikke lenge før motorsykkelen skal ut av gangen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 22, 2005 Share Skrevet Mars 22, 2005 Jess, endelig vår i Tromsø også: hehe.. joa Snøen ligger godt den Snøen går faen meg nesten over garasjen her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Mars 22, 2005 Share Skrevet Mars 22, 2005 OG DÆVEN !!!!! det var drøyt med snø !!! hater vinter , det og vei salt ødlegger bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 22, 2005 Share Skrevet Mars 22, 2005 Vårstemning i Århus i Danmark 22. Mars 2005 klokken 19.15...6 varmegrader utenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 22, 2005 Share Skrevet Mars 22, 2005 Når jeg kom hjem ifra jobb kl.16.00 i dag var det 11 grader ute. Tenkte med en gang at det var tid for sommerdekk men jeg tror jeg drøyer den et par dager. Må ha noe å gjøre på i påsken også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Mars 22, 2005 Share Skrevet Mars 22, 2005 Rengjorde og vaska bilen innvendig og utvendig i dag jeg og Da jeg våkna i dag "tidlig", så var det 6 grader ute!! Sommerdekk skal snart på sier jeg bare.. Noen som har skifta allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mars 22, 2005 Share Skrevet Mars 22, 2005 Åh, var ca 10 grader ute her idag, og jeg tok en skikkelig vask og støvsug av gliset mitt Nå er den klar for langtur Håper været holder seg sånn ut påsken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 22, 2005 Share Skrevet Mars 22, 2005 Blir forhåpentligvis sommerdekk på i morgen. Gleder meg som en unge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 22, 2005 Share Skrevet Mars 22, 2005 Gleder meg faen meg til å komme meg tilbake til oslo! Helvetes kaldt her oppei nord! Hm... sliter litt med sommerdekk Noen som er keen på å selge noen sommerdekk billige ? 195/65-15?? Si ifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 22, 2005 Share Skrevet Mars 22, 2005 Var 14 grader her idag på vestlandet! vasket og støvsugde bilen idag, neste blir sommerdekk..men er litt skummelt var 20cm med snø for en uke siden, så tar eg de på imorra så snøer det vel neste dag igjen, det er jo standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 22, 2005 Share Skrevet Mars 22, 2005 Jeg har også et friskt minne om at jeg sto og spadde i dyp snø her for bare en uke siden.. Uansett så blir det nok sommerdekk i løpet av påskehelgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå