Gå til innhold

Vårstemning!


Siv
 Share

Anbefalte innlegg

Nå er klokken 05.30 og det begynner å bli lyst! Det er vårstemning det! (Hadde ikker orket å leve i dette landet, uten det fantastiske lyset!) Skal sove litt og så tror jeg kansje jeg skal lirke sommerdekkene ut av boden og polere felgene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepps, vår i Tr.hjem oxo nå... Er vel en 10-11 grader ute :D Nettopp vært å trilla med lille-mann i vogna.... :P

Det er egentlig litt merkelig at vi kun har ca. 13 grader her i Århus med tanke på at byen ligger ca. 800 Km (i luftlinje) syd for Trondhjem. :shock: I Paris som er ca. 900 Km (i luftlinje) syd for Århus har de ca. 20 grader. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mange fra nordnorge her nei, bare meg og NSS. Tror det skal enda ett par måneder (ok, det var kanskje å ta i litt hardt, uker da) til for at det skal bli noe som i det heletatt ligner på sommervær. Nå er det -2, tidligere var det noen få pluss grader og MYE sørpe. Og før det snødde det så mye at det var fullstendig umulig å se lengre enn noen få meter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ble de etterlengtede 19"ene satt på. Med tilhørende vask av bil og motorrom.

Så var det bare å håpe at det ikke er noe etternølende snøfnugg på vei.

Akkurat nå er livet herlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fra nordland, og ser ut til at våren drøyer litt her, men rundt fem pluss og masse regn de siste dagene gir håp :) Håper å legge på nye sommerdekk rundt 20.april :D Bestilt i dag alt av styling-deler som jeg har igjen også, og noe skal på så snart været tillater det 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...