Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe sinnsykt med måking ja :) men eg trur det blir til at eg setter de på, blir det dårli vær får eh heller bite i det sure eplet å skifte tilbake :wink:

Skrevet

Nå er klokken 05.30 og det begynner å bli lyst! Det er vårstemning det! (Hadde ikker orket å leve i dette landet, uten det fantastiske lyset!) Skal sove litt og så tror jeg kansje jeg skal lirke sommerdekkene ut av boden og polere felgene!

Skrevet

Digg med sol og sommer! *drømme* 8) vel nå er ihvertfall bilen vaska så blir det sikkelig lakkrens og polering imorra :D en dag til med godvær så kommer sommerdekka på også =D

Skrevet

Jeg har vasket begge bmw'ene idag, det var balsam for sjelen.

T-skjorte var nesten litt for varmt, og alle vinduene i huset står åpne..

tror det er sommer i Sandnes :)

Skrevet

Her har det også vært vaske/dekkomleggingsdag i dag. 11 grader og sol er fint påskevær! :D

I morgen blir det sannsynligvis oljeskift og muligens en ny foring i difflokket hvis arbeidslysten tar overhånd.

Skrevet
Jepps, vår i Tr.hjem oxo nå... Er vel en 10-11 grader ute :D Nettopp vært å trilla med lille-mann i vogna.... :P

Det er egentlig litt merkelig at vi kun har ca. 13 grader her i Århus med tanke på at byen ligger ca. 800 Km (i luftlinje) syd for Trondhjem. :shock: I Paris som er ca. 900 Km (i luftlinje) syd for Århus har de ca. 20 grader. :?

Skrevet

Det er ikke mange fra nordnorge her nei, bare meg og NSS. Tror det skal enda ett par måneder (ok, det var kanskje å ta i litt hardt, uker da) til for at det skal bli noe som i det heletatt ligner på sommervær. Nå er det -2, tidligere var det noen få pluss grader og MYE sørpe. Og før det snødde det så mye at det var fullstendig umulig å se lengre enn noen få meter.

Skrevet

I går ble de etterlengtede 19"ene satt på. Med tilhørende vask av bil og motorrom.

Så var det bare å håpe at det ikke er noe etternølende snøfnugg på vei.

Akkurat nå er livet herlig.

Skrevet

Ja nå er livet herligt :) 18" er på, senkesettet er skrudd ned, bilen er nyvasket og eg er ute cruiser hele dagen :P Får jammen håpe den &%#"! snøen holder seg borte! :wink:

Skrevet

Er fra nordland, og ser ut til at våren drøyer litt her, men rundt fem pluss og masse regn de siste dagene gir håp :) Håper å legge på nye sommerdekk rundt 20.april :D Bestilt i dag alt av styling-deler som jeg har igjen også, og noe skal på så snart været tillater det 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...