jcvold Skrevet Mars 23, 2005 Share Skrevet Mars 23, 2005 Hva syntes dere om den nye 3 serien til BMW, e90? det stod et fint eksemplar utstilt i førde,som jeg tok en nermere titt på. tror kansje den hadde sport pakke. ligger bilde av den på "mitt galleri" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mars 23, 2005 Share Skrevet Mars 23, 2005 Du må ligge ut linken til 'mitt galleri' så blir d enklere for folk å komme dit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 23, 2005 Share Skrevet Mars 23, 2005 Her er bildene tror jeg... Sikkert tatt med mobil el. lignende siden de er ganske små Men E90 er en fin bil det.... Blir bare penere og penere for hver gang jeg ser den....Og med litt fete felger så er det nok en innertier... F.eks Hamann sin: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mars 23, 2005 Share Skrevet Mars 23, 2005 Så 2 E90'r idag. En vanlig Coupe sak, syns ikke den var så fin. Helt ok. Syns faktisk 1'serien er finere. MEN, så også en ny 3serie cab, og den var niiiiice, senka og m-pakke så det ut som. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Mars 23, 2005 Share Skrevet Mars 23, 2005 Hverken coupe eller cab har kommet av E90 ennå, så jeg tviler egentlig på at du har sett disse bilene... Isåfall hadde du gjort et kjempescoop og fått solgt bilder av de for en god slump penger. Det er ikke 6-serie coupe og cab du har sett da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Mars 23, 2005 Share Skrevet Mars 23, 2005 Så 2 E90'r idag.En vanlig Coupe sak, syns ikke den var så fin. Helt ok. Syns faktisk 1'serien er finere. MEN, så også en ny 3serie cab, og den var niiiiice, senka og m-pakke så det ut som. Hvis du så en ny cab, så var det en e46. Hvis den var senket og hadde m-pakke så var den helt sikkert fin. E90 har som nevnt ovenfor foreløpig kun kommet som sedan. M-pakke finnes heller ikke til den nye 3-serien foreløpig. Sannsynligvis vil det komme en sportspakke om et års tid, på samme måte som den 1 år gamle 5-serien nettopp fikk sin m-pakke. Slik fungerer markedsføring. Man vil hele tiden komme med noe nytt for å holde interessen oppe. Den neste e90-modellen er stasjonsvognen som er ventet til høsten. Coupe og cab vil drøye enda lenger. Garantert ikke før neste år. Kanskje så sent som i 07. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2005 Du må ligge ut linken til 'mitt galleri' så blir d enklere for folk å komme dit det er link til mitt galeri nederst der det står "mitt galleri" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 Merkelig da bmw e36 kom så og si likt i cupe og sedan, vet ikke hvordan det er med e46 da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 Merkelig da bmw e36 kom så og si likt i cupe og sedan, vet ikke hvordan det er med e46 da.. Første e46 sedan kom i 98. Coupe kom i 99. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 den har ikke kommet i verken cab eller coupe enda!! kommer sannsynligvis neste vår. var å prøvde den nye 320 i dag. bilen var god å kjøre, og hadde suverene seter (sportspakke), men jeg vet ikke om jeg syntes dashbordet er så vellykket.. kan ikke sammenlignes med E-46. ble litt plastpreg over det hele. samme inntrykk jeg fikk i 1-serien og X3. får håpe dette ikke er en trend som vedvarer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Så E90 "i trafikken" for første gang i dag. Den var sølv og jeg må si at den tok seg meget bra ut. Kom "opp" på den fra siden, ganske langt borte. La merke til den med en gang i køen der med masse biler i, skjønte så at det var en BMW (er litt nærsynt, hadde ikke brillene på meg..) og lurte på om det var en E60 det var gjort noe med før jeg kom nærme nok til å skjønne at det var en E90. Den var rålekker! Fine felger og lys sølvfarge. Skikkelig strøken. Utvilsomt penere enn E46 sedan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 var å så på den nye 3-serien i dag ved et kjøpesenter her hvor en bmw-forhandler utstilte de nyeste modellene. Så litt nærmere på den og følte det var noe som manglet ? men kunne tenkt meg og sett en med feite felger og alt av ekstrautstyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 likte e36 og e46 med en gang de kom, men e90 ?! Neeeeei !!! Pen fra siden, ja ! Inne i bilen ser det jo faen i meg ikke ut. Hater rett og slett dashbordet i den og i den nye 5 serien, ser jo ut som litt "hypa" opp dash fra 80 tallet E46 har det dessidert lekkreste interiøret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 her i fredrikstad er det allerede flere e90'er ute på veiene! lekkert syn i disse solkskinnsdager har lagt merke til at alle bilene kjøres/eies av "eldre"! hvertfall folk godt over 50! håper noen yngre slenger seg på snart:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Mye penere enn e46 sedan! Blir spennende å se coupeen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå