Gå til innhold

Den nye 3 serien. E-90


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så 2 E90'r idag.

En vanlig Coupe sak, syns ikke den var så fin. Helt ok. Syns faktisk 1'serien er finere.

MEN, så også en ny 3serie cab, og den var niiiiice, senka og m-pakke så det ut som.

Hvis du så en ny cab, så var det en e46. Hvis den var senket og hadde m-pakke så var den helt sikkert fin.

E90 har som nevnt ovenfor foreløpig kun kommet som sedan. M-pakke finnes heller ikke til den nye 3-serien foreløpig. Sannsynligvis vil det komme en sportspakke om et års tid, på samme måte som den 1 år gamle 5-serien nettopp fikk sin m-pakke. Slik fungerer markedsføring. Man vil hele tiden komme med noe nytt for å holde interessen oppe.

Den neste e90-modellen er stasjonsvognen som er ventet til høsten. Coupe og cab vil drøye enda lenger. Garantert ikke før neste år. Kanskje så sent som i 07.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den har ikke kommet i verken cab eller coupe enda!!

kommer sannsynligvis neste vår.

var å prøvde den nye 320 i dag. bilen var god å kjøre, og hadde suverene seter (sportspakke), men jeg vet ikke om jeg syntes dashbordet er så vellykket.. kan ikke sammenlignes med E-46.

ble litt plastpreg over det hele. samme inntrykk jeg fikk i 1-serien og X3. får håpe dette ikke er en trend som vedvarer.. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Så E90 "i trafikken" for første gang i dag. Den var sølv og jeg må si at den tok seg meget bra ut. Kom "opp" på den fra siden, ganske langt borte. La merke til den med en gang i køen der med masse biler i, skjønte så at det var en BMW (er litt nærsynt, hadde ikke brillene på meg..) og lurte på om det var en E60 det var gjort noe med før jeg kom nærme nok til å skjønne at det var en E90. Den var rålekker! Fine felger og lys sølvfarge. Skikkelig strøken. Utvilsomt penere enn E46 sedan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

likte e36 og e46 med en gang de kom, men e90 ?! Neeeeei !!!

Pen fra siden, ja ! Inne i bilen ser det jo faen i meg ikke ut.

Hater rett og slett dashbordet i den og i den nye 5 serien, ser jo ut som litt "hypa" opp dash fra 80 tallet :cry:

E46 har det dessidert lekkreste interiøret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...