Gå til innhold

Den nye 3 serien. E-90


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jo, det er den. Hysj på deg! :lol:

Men e36 er en pen bil, min kom nettopp fra full pakke hos et bilpleiefirma. Så ren og pen atte.

At E36 er en pen bil er vi enige om. :D Apropos full pakke hos et bilpleiefirma...mener du da lakkbehandling/forsegling og rens av interiøret ? Jeg har vurdert å bestille en slik "pakke", men holder litt igjen pga. prisen. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baklyktene tok seg meget bra ut på den sølvfargede E90en jeg så på veien ihvertfall. Faktisk en av detaljene jeg merket meg.

Men har som sagt sett E90 før, bare ikke på veien. Så den inne hos Tronrud Vestfold. Den var blå og med kjipern-felger. Tok seg ikke like bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E90 har helt sikkert et mer moderne og mer avansert formspråk. Man ser med en gang at det er en ny bil. Som alle andre produsenter har de gjort bilen litt større, og prøvd å gi den et litt mer aggressivt uttrykk ved f.eks å sette lyktene litt mer på skrå. Jeg synes de har lykkes til en viss grad. Men faktum er at e46 fortsatt ser moderne ut, selv etter 7 år. Eller for å si det på en annen måte, E90 gjør ikke at E46 ser umoderne ut. Spesielt e46 coupe holder seg usedvanlig bra. Etter min mening, fortsatt den peneste folke-coupeen på markedet i dag.

Når man står i butikken er det selvfølgelig vanskelig ikke å bli forført av blank lakk og god lukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker heller ikke helt den nye 3ern men jeg tror den kan falle i smak bare jeg blir vant til den. er jo bestandig en tillvenningsfase. :) jeg liker for min del ikke e36. synest d var bmw sitt svar på dårlig karosseri arbeid og linjene synest jeg ikke er no særlig. skikkelig lego bil synest jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjørt denne, og etter en tur i en 320d (163hk\340nm) så fikk jeg plutselig et litt annet syn. Gikk sinnsykt bra til å være en 2liter diesel:)

Jeg har også kjørt E90 320d (+ 320i) og jeg er helt enig i at den går utrolig bra, men det gjør vel ikke bilen estetisk penere ? Jeg har faktisk størst problemer med å akseptere at de nye BMW´ene ikke har et tradisjonelt BMW interiør/dashboard. Eksteriøret skal jeg nok klare å venne meg til (spesielt E91), men interiøret er absolut ikke min smak. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også kjørt E90 320d (+ 320i) og jeg er helt enig i at den går utrolig bra, men det gjør vel ikke bilen estetisk penere ?

Å joda! Biler blir bare penere og penere etter hvor bra de går.

Hehehe...ok....E90 330i er en pen bil og E90 320i er en stygg bil. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At E90 teknisk og ytelsesmessig er den beste 3-serien til nå er jo opplagt. Alt annet hadde jo vært uhørt & katastrofe. Jeg har prøvd 320i og den var fantastisk bra å kjøre imho. Design vil imidlertid alltid være en smakssak. Jeg synes personlig e46 er penere fra alle vinkler. Men siden jeg har en selv så er jeg selvfølgelig inhabil.

Håper sportspakken blir like bra på E90 som den er på E46. Da er det håp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...