Gå til innhold

Dekkdimensjon


Schnellfahren
 Share

Anbefalte innlegg

det vil de mest sannsynlig gjøre ja, så lenge felgen er brei nok... hadde 235/45-17 på min E36, og hadde ikke problemer med det... Vil da si at bilen var veldig lav bak, men foran var det litt klaring, så ved evt senking på 60mm + er jeg ikke sikker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke fjærer er det du har?

Tror du har skrevet det flere ganger men så var det den hukommelsen da..

Det er helt riktig at jeg har skrive det før: Eibach Sport Line (egentlig Sport System siden jeg har kjøpt komplett med dempere). Perfekt senket i mine øyne med begge skjermene hengende 10-15mm nedenfor dekktoppen, samt helt likt foran og bak. Og ikke minst fast og fin i fisken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil og fine felger iSmannen!

Bare lurer! Har du null subbing på din ved full rattuslag?

Jeg har 215/55-16, orginal BMW felg (ET47) og det subber! :cry:

Har du veid hjula? Mange kg?

Takk skal du ha bimmerdude. Kommer nye lykter med HID (xenon) om to uker. Skal til kjøben og snope litt hos Schiedmann samt at noen snille amerikanere postet over noen godbiter i bytte mot noen skarve dollar 8)

Jeg har null subbing på fullt utslag. Null subb hadde jeg også med 8x18 med ET35. Jeg tror at med ET47 får du subb mot innsiden altså mot demper. Hadde jeg vært deg ville jeg enten a) Fått meg noen raffe 17-tommere eller B) fått meg noen 10mm spacere (med TUV godkjenning selvsagt). Det burde gjøre susen.

Ang. vekt har jeg ikke veid hjulene men basert på finkalibrerte armmuskler vil jeg si at de absolutt ikke er blandt de letteste hjulene i verden. Potenza S03-dekkene er også ganske tunge i seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...