Kjell Rune Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 steptronic`en til Bmw er da den beste automatkassen som fins. Automaten er jo bare konge.Vil si at det er kanskje forholdet mellom liten motor og stor bil som gjør utslag i økt bensinforbruk. At biler med automat bruker litt mere bensin er da helt greit. litt uenig der:P Beste automatkassen er nå foreløpig i Audi:) måkje du begynne og krangle da....... bmw er best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rtengvik Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 Min E30 M3 bruker 1,0 på langkjøring, 1,4 på blanda og hardkjøring, tør ikke tenke på det engang! Men har man råd til en sånn type bil så har man råd til å fylle bensin også. Så synd jeg ikke har råd til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 Ikke for å hovere, men en E46 318d Touring er egentlig ganske ok når alt kommer til alt...spesielt når man skal betale for dieseloljen. Et blandet forbruk på 0,58 liter/mil og 0,47 liter/mil på landeveien er i orden mener jeg. Min bruker 1,2 liter/mil ved pen-pen kjøring, og 1,6 ved hardkjøring... Er nesten ruinert etter jeg fikk den bilen.. Hmmm...det er mulig du blir ruinert, men din bil er helt sikkert vesentlig mer morsom å kjøre enn min...så du blir evt. en lykkelig fattig mann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå