Sagen Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Weeeeeeee!! Fikk igjen 8000 kr! \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 uff må betale 6900 kr jeg :/:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Fikk igjen 6000 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 du kjører ford så jeg blir bare enda mer sur. er du som skulle ha fått baksmell ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 hmmm satt og leste på den selvangivelsen i dag og da viste d seg att 2mnd med skatte penger ikke var ført på så her er d håp om og hove inn mer penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 no hope man, no hope, got to pay vil du kjøpe bbs felgene mine eller kjell rune fikk nye felger til min e36 touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 jippi!! jeg fikk igjen 5800 å enda har jeg masse kilometer å føre på. $$ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 no hope man, no hope, got to pay vil du kjøpe bbs felgene mine eller kjell rune fikk nye felger til min e36 touring har kjøpt meg e34 m5 jeg. :)bytta i tds´n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 jeg fikk igjen 7140kr:) Takk for svaret på spørsmåletm itt i går Anne:) Rentepengene var ført opp på selvangivelsen så jeg slapp å fylle det ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 fikk tilbake 6k kanonbra d.... søker på nett nå for å finne noe jeg kan bruke pengene på. Sparing er oppskrytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Her ble det en kjedelig baksmell på 8000,- Ja ja.. Er sikker på at de går til en god sak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 2k tilbake her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Ååååhrr... har ennå ikke fått min jeg!! Hele familien min fikk igår, snodig at jeg ikke også fikk da?! Samme navnet og samme adressen, ka de roter med? Er så sinnsykt nysjerrig på hva som står på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Fikk igjen 10 000. Blir nok godt brukt til litt fix på bilen og ny PC. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Her ble det en kjedelig baksmell på 8000,-Ja ja.. Er sikker på at de går til en god sak! velkommen til klubben "bimmer gutter med baksmell" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå