Gå til innhold

BMW M5 Touring


Anbefalte innlegg

Når først Porche er nevnt så har vel de oxo en stasjonsvogn i planleggingsfasen...

155997.jpg

D-Spirit ble avduket på Geneve messen i år.. Første eksemplar skal vistnok være solgt allerede... :roll:

Jeg håper virkelig at det vi ser på bildet er en meget tidlig designstudie...for makan til misfoster skal man lete lenge etter. :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Porschen jeg linket til over her er ikke den råeste å se til men selve bilen er en skikkelig kjøremaskin! 265hk på 1180 kilo bør jo virke og med fullt bur, skikkelige stoler, belter +++ er dette den ultimate gate/banebilen i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Porschen jeg linket til over her er ikke den råeste å se til men selve bilen er en skikkelig kjøremaskin! 265hk på 1180 kilo bør jo virke og med fullt bur, skikkelige stoler, belter +++ er dette den ultimate gate/banebilen i mine øyne.

Jepp...en skikkelig "ulv i fåreklær"...den kjører fletta av de fleste BMW´ene. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en Porsche jeg godt kunne tenkt meg:

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=694356

De der Porschene der har jeg aldri skjønt meg på! Synes ikke de er noe fine. Spesielt frontlyktene er ille...

Den helt nye Porsche 997 Carrera S (911) er jo ganske fin da...frontlyktene er bl.a tilbake til den klassiske formen. :D 355 HK ved 6600 rpm, 401 Nm ved 4250 rpm, 0-100 Km/t på 4,6 sekunder og en topphastighet på 291 Km/t...svinger det. :D

2040628.001.1L.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...