Gå til innhold

Kem har den bilen som er lengst kjørt og kor langt går bmw?

Share

Anbefalte innlegg

Med fare for å tråkke noen på føttene:

Dere med 90-95-modeller som er kjørt mellom 100 og 150 tusen, tror dere egentlig på dette selv?

må si meg enig i denne uttalelsen, er ikke mye som skal til for og stille tilbake km stand på biler, har selv blitt utsatt for svindel, og det er ikke trivelig -> alt for mange som heller stiller tilbake km, enn og tape for mye penger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 139
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

men biler hvor man må koble til maskin for å stille tilbake, er det like utsatt på dem , og er det ingen måte man kan se dette på ?

jeg har en 98 E36 318 touring som er gått 137000 nå, hvordan stiller de tilbake på disse bilene da , er der en periode da dette ble vanskeligere , hvilke modeller kom i så fall dette som gjorde det vanskeligere ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

92' 318i 315.000km har hatt den siden 193.000km og er storfornøyd.

JA det er en M40 motor og NEI den tikker knapt. Godt vedlikehold og jevnlig med pryl og grisbank er visst det som skal til for å få disse motorene til å holde :D

Utrolig!! M40 uten tikking...det har jeg faktisk aaaldri hørt.

Men skal sies at jeg kun har sett og hørt 2 stk også da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for å tråkke noen på føttene:

Dere med 90-95-modeller som er kjørt mellom 100 og 150 tusen, tror dere egentlig på dette selv?

må si meg enig i denne uttalelsen, er ikke mye som skal til for og stille tilbake km stand på biler, har selv blitt utsatt for svindel, og det er ikke trivelig -> alt for mange som heller stiller tilbake km, enn og tape for mye penger..

man finner lett ut om det er tilbakestilt på bmw... ihvertfall på e36! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan? Diagnosetest eller??

tja, mulig det går og, eller så er det jo tegn som at det kommer et punktum bak kmstanden, da er det noen som har tuklet med den, og km stand skal visstnok være lagret flere steder i bilen, og i tillegg i nøkkel på de nyere (eller er dette først på e46?) uansett, så skal det være mange måter å sjekke det på, og de fleste av de jeg har hørt er bekreftet av aut. bmw verksted. det skal også være mulig ved hjelp av tenningen og knappene i dashbordet å få frtem den opprinnelige km-stand, og den blir der! (moro om du er å ser på en bil du vurderer å kjøpe med lav km-stand, og deretter dra derfra med et smil om munnen med km-tellern på en halv tullion til neste kjøper!) igjennom den berømte sjekken man kan ta igjennom tenning i første trinn samtidig med triptellerknappen, + no mer, kan man lese av hvor mange liter det er rent igjennom systemet, og da regner man jo ut sånn ca hva bilen har gått! moro med elektronikk! er ikke som gamle asconaen min, der kunne man ta ut instrumentpanelet, ta av et deksel på baksiden, og bare vippe tannhjula på tellern med en skrutrekker, så hadde man plutselig en bil som hadde gått 150000km mindre på tre minutter!

btw: m3'n har rulla 120000km, og passaten min 250000km ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...