hcgustad Skrevet April 4, 2005 Forfatter Share Skrevet April 4, 2005 Får ikke noe medfølelse fra meg. Ser andre tråder der folk irriterer seg over høye forsikringer. Her er et godt eksempel på hvorfor . Godt du kom uskadd fra det og at det bare var deg selv det gikk utover (og bilen). Håper du har lært ufattelig korrekt!!!! hehe....ser du har en 328ci kompressor:) Du kjøpte vel ikke den for å holde fartsgrensen regner jeg med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Da er det vel fare for at de klarer å beregne hastigheten din... Men det er jo bare å nekte. Det verste du gjør er å innrømme noe. Kan være lurt å ordne seg med advokat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 De kan og kommer helt sikkert til å måle farten din med hjelp av skrensesporene. Gjorde det for en kamerat her for litt siden, men det var i forbindelse med en stygg ulykke. Uansett, tror det ikke er så lurt å skrive eller nesten "skryte" av det du har gjort. Politiet vet sikkert om disse forumene her. Som andre sier, håper du har lært ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 hehe....ser du har en 328ci kompressor:) Du kjøpte vel ikke den for å holde fartsgrensen regner jeg med? Han har neppe kjøpt den for å kjøre seg i hjel i den... . Nå finnes det jo også mange andre muligheter enn å drive med villmannskjøring på norske landeveier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 det var nå trist med bilen da... men det hender man får svi når man blir litt overivrig mot disse små japsebilene.. farlige greier. må holde hodet kaldt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Heldigvis kjørte jeg alene, og når bilen om sider stoppet etter å ha klatret oppover en 3 meter høy bergvegg, knekt en lyktestolpe, hoppet ned igjen på veien på taket, og nedover ei bratt skråning og omsider stoppa på sida 2 meter unna elva, kjørte jeg ned vinduet å gikk ut. Da jeg kom meg opp på veien, så jeg at angeleyes stod på, så løp jeg ned sjokkskadd å jævlig å slo av lysa Når jeg kom opp på veien for andre gang kom det noen folk som hadde sett hva som skjedde som kjørte meg på legevakta, noen minutter etterpå kom sjukebilen, jeg endte opp på sjukehus ei natt på intensiven, røntgenbilda viste at rygg/nakke var helt topp, og jeg har en mulig hjernerystelse. Ble utskrevet dagen etter:D Noen skrammer her og der fikk jeg da, ingen varige men.BTW, var det bare jeg som ble skadd:D Ingen andre kom til skade... Vi får se hva som skjer videre, finner jeg meg en E34 skal jeg ha vraket som delebil. Ha vraket som dele bil???? kan vel ikke vere mange delene igjen der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 hmm..synd det der var innom biltilsynet på tirsdag og så et vrak som ligna litt på den der..hvor i landet smalt det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Synd med bilen, men det er jo viktigst at du kom hel ut av krasjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 Tror du har brukt opp flaksen din der. Ser ut til å ha vært en pen bil også. Bra ingen ble alvorlig skadd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 så vraket av en E34 520 her på biltilsynet som var bra smadra..ligna litt..men hvor smalt det..var vel ikke utfor kristiansund?? hvis det var du som kræsja den bilen kan du være glad du lever..makan til idiotkjøring har jeg ikke sett på lenge..bra bilen er stor og tåler en trøkk hvis ikke hadde du vært noen fot under jorda nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hcgustad Skrevet April 16, 2005 Forfatter Share Skrevet April 16, 2005 var i nærheten av Kr.Sund ja, stemmer at det var den bilen du så på biltilsynet ja:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 på averøya?? faen meg heldig du lever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hcgustad Skrevet April 17, 2005 Forfatter Share Skrevet April 17, 2005 på averøya??faen meg heldig du lever På Averøya Her det skjer vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 Den bilen så ikke helt god ut! Men det er vel flere fisker (520`er) i havet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå