Gå til innhold

Bilder av e36 coupe med 40/15 senking.


hagenisse
 Share

Anbefalte innlegg

Siden flere har spurt, så tok jeg noen bilder. Senket med fjærer fra h&r som de påstår at skal senke 40/15. Selv er jeg godt fornøyd, den kunne nok vært bittelitt lavere foran, men jeg liker det ikke når det ser ut som bilen har detti sammen heller.

pict0002.sized.jpg

pict0003.sized.jpg

pict0005.sized.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen senking det der. Jeg selv er mer glad i komboen 50/30. Synes den er perfekt på E36.

Ellers så synes jeg faktisk bilen din ble endel kjedligere med de felgene der... :cry:

Må nesten si meg enig med Kjetil der altså.... men så er jeg ganske så svak for de Alpina felgene i utgangspunktet :)

Har du forresten orginale dempere? Hvordan er dette å kjøre med?

(med tanke på senkefjerene?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E-36en jeg hadde var senka 60/40 men jeg syns ikke den så noe lavere ut enn din,like felger hadde jeg også,pen bil du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

fin bil du har :)

min er senka 60 forran og 40 bak nå etter og ha justert den litt..utrolig nok gikk den gjennom 4-hjulskontrollen i dag å :)

skaff deg noe 18" på den senkinga der så blir det Nok senking :) Min er maksimalt senket til hva som er lovlig. får ikke en finger mellom skjerm/felg bak + forran er E46 Rieger-fronten såpass lav at 60mm er MYE :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er maksimalt senket til hva som er lovlig. får ikke en finger mellom skjerm/felg bak + forran er E46 Rieger-fronten såpass lav at 60mm er MYE :P

Hehe, er dette noe praktisk da? Personlig synes jeg ikke skamsenka biler er noe pent i det hele tatt. Hjulbuene skal absolutt ikke gå over dekket i min verden ;) Men nå begynner jeg jo med hjernevaskinga mi igjen :roll:

Smak og behag ang. alpinaene ja. Jeg synes ikke de kler e36 (eller nyere modeller for den saks skyld). De ser rett og slett kjedelig og umoderne ut. På e30/e28 er derimot alpinaene fine.

Det var forøvrig flere grunner til at jeg byttet :) 9" felg er tullball imo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...