Gå til innhold

M3 E 30 Sport Evolution


PK
 Share

Anbefalte innlegg

DRITpen bil!! Skikkelig gjennomført om pen!! Hvor mye koster en M3 Sport Evolution?

Kosta meg ca. 220 000,- Men jeg importerte den selv, så jeg sparte vel ca. 40 000,- til 30 000,- Har vel lagt i den mellom 20 000,- og 30 000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette var en skikkelig fin E30 M3 Evo2, men den burde i mine øyne ha vært 100% original...mest fordi den er produsert i et så forsåvidt begrenset antal at den med tiden kommer til å komme i samme klasse som E9 3.0 CSL, E36 M3 GT og E46 M3 CSL. :wink:

En liten digresjon: Det er liten tvil om at denne Evo´en er en hurtig bil, men den er faktisk kun 0,3 sekunder hurtigere enn E46 330i både når det gjelder 0-100 Km/t og 0-1000 meter. Toppfarten er den samme. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en skikkelig fin E30 M3 Evo2, men den burde i mine øyne ha vært 100% original...mest fordi den er produsert i et så forsåvidt begrenset antal at den med tiden kommer til å komme i samme klasse som E9 3.0 CSL, E36 M3 GT og E46 M3 CSL. :wink:

En liten digresjon: Det er liten tvil om at denne Evo´en er en hurtig bil, men den er faktisk kun 0,3 sekunder hurtigere enn E46 330i både når det gjelder 0-100 Km/t og 0-1000 meter. Toppfarten er den samme. :D

Det kan godt hende det. Jeg tok uttgangspunkt i fakta fra en engelsk e30 m3 side og la til mine modifiseringer. D er en sport evo (evo III) ikke en evo II.

Forresten, så har jeg alle de originale delene enda utenom felger og fjærer/dempere, men dette er lett å få tak i i usa eller tyskland, så å få den original igjen er ikke et problem for dem som ønsker det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du PK ! Kjenne du jone ? han drive å "sparkle" en BMW på ålgård !

Har hørt at at bruker din m3 til å så på når han skal sparkle linjene på den andre e-30.

Har du sett den på ålgård ??

Ja det e min han bruke. Kjent jone siden eg va 2 uker gammale.

Har sitt den på ålgård, litt for vill styling for min del men ser ut til å bli et gjennomført og flott prosjekt. Jone e faen dreven....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...