Aguilera Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 JA, jeg har lite å ta meg til på en lørdagskveld..Hvertfall idag når lommeboka er tom Må vente en hel uke på en god fest igjen, så da tenkte jeg vi kunne ta en liten oppsummering på hvilke bilmerke vi ikke liker Mine mindre likte merker : 1, Lada 2, Skoda 3, Kia 4, Hyundai 5, Fiat 6, Volvo 7, Citroën 8, Suzuki Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 Mine absolutte favoritter med negativt fortegn, er: 1. Volvo 2. Lada 3. Koreansk IndustriAvfall 4. Hyundai ( Du vet, de med Accidenten! ) 5. Opel 6. Ford 7. Mercedes 8. Uflakswagen ( VW ) 9. Auda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BJ Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 Den nye "by-bilen" til Think ser helt j.... ut etter mi mening. Holdt på å spy når jeg så bilde av den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 1. KIA =Rent søppel 2. Pyssjå = Fransk makkverk 3. Citroen = samme som over 4. Hyundai 5. Ford 6. Renault Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 1. Lada (husker far min hadde en når jeg var bitte-liten, reversen forsvant hele tiden og det ble brukt et flat jern til å holde passasjer vinduet igjenn... ) 2. Citròen (spesielt de "billige" utgavene som Berlingo osv..) 3. Opel av gammel årgang (ascona, omega, vectra osv..) 4. Gamle stygge volvoer (240 o.l.) Må bare legge til at Lada er en solid panservogn... Det er bare å montere kanon, så er du klar for krigen... Husker en gang fra da jeg var 4-5 år.. Stod i et lys kryss og ventet på grønt... Bang, der smalt det.. Det viste seg at det var en mann i en Mercedes som hadde klistra hele fronten sin i ræva på pappas røde Lada Panseret på Merca stod i en stor A og fronten var knust... Ikke en ripe i Ladaen Bare litt glass skår på dem enorme fangeren som stakk ut fra bakenden...Det viste seg senere at mannen hadde det svært travelt (kona hans lå på sykehuset og skulle føde ).. Skadene kom vel på ca 30,000,- på Mercedesen synes jeg å huske.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 Lada=Bare driten Mercedes=Problembilen Kia=Ren søppel Renault=Stygg, og har gauda rompe Citroen=grusom bil Peugot=Samme som over (alle disse tre er fransk makkwerk ja) Think=Ja, hva er egentlig think Det er mange fler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 Godt dere ikke møtte ekvipasjen fra Borre til Tønsberg i går kveld da - Kia Sportage med en BMW (min) med nødblink bak... hadde vel gått hardt utover selvtilliten deres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 OPEL=SKROPEL/RUST VOLVO 240= PANSERVOGN Hyundai Atos=Legokloss på 4 hjul FORD=FARLIG OG REPERASJONER DAGLIG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 Alt annet enn BMW Jeg kjørte forøvrig en Saab 93 leiebil for noen uker siden mens bilen min var på service. Hadde kjørt 28'. Fy f... for en møkkabil. Giringa var jo helt for jævlig, men nå er jeg vant til short shift, så kan jo være derfor. Den var treg på bremsen og gassen var....ja...rar. Interiøret var plast og kjedelig! Eneste jeg likte på den var faktisk servoen og styringa. Fin og presis. Ellers var det faktisk merkelig stor forskjell på en 8 år gammel BMW og en relativ ny Saab Overraskende og kjedelig for Saab, men artig for BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 MERCEDES Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 Nissan Micra (den siste utgaven) og Fiat Multipla er ufyselige biler jeg helst vil unngå å se på veiene! :-& Jeg er heller ikke noen stor fan av bl.a Daihatsu, Hyundai, Suzuki, Fiat, Lada (Selges det Lada?) og Kia. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 Hvis en skal ha "ny-Lada" så tror jeg den må importeres... Leste om en fyr som kjøpte seg en ny en i Autofil tror jeg..Han var Lada-Lover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 Audi = Wannabe bimmer! Ford = Frøken Olsen`s Rullende Dass! Citroen = Æææææsj!!! Kia = Koreansk industiavfall! Hønnday = Drittbil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 VOLVO 240... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 9, 2005 Forfatter Share Skrevet April 9, 2005 Fiat Multipla er ufyselige biler. Heeh, sier du det, de ser jo ut som de har en svær verkebyll eller no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå