Gå til innhold

Hvilke bilmerker liker vi IKKE?

Aguilera
 Share

Anbefalte innlegg

JA, jeg har lite å ta meg til på en lørdagskveld..Hvertfall idag når lommeboka er tom :P

Må vente en hel uke på en god fest igjen, så da tenkte jeg vi kunne ta en liten oppsummering på hvilke bilmerke vi ikke liker :P

Mine mindre likte merker :

1, Lada

2, Skoda

3, Kia

4, Hyundai

5, Fiat

6, Volvo

7, Citroën

8, Suzuki

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 256
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

1. Lada (husker far min hadde en når jeg var bitte-liten, reversen forsvant hele tiden og det ble brukt et flat jern til å holde passasjer vinduet igjenn... :lol: )

2. Citròen (spesielt de "billige" utgavene som Berlingo osv..)

3. Opel av gammel årgang (ascona, omega, vectra osv..)

4. Gamle stygge volvoer (240 o.l.)

Må bare legge til at Lada er en solid panservogn... :D Det er bare å montere kanon, så er du klar for krigen...

Husker en gang fra da jeg var 4-5 år.. Stod i et lys kryss og ventet på grønt... Bang, der smalt det.. Det viste seg at det var en mann i en Mercedes som hadde klistra hele fronten sin i ræva på pappas røde Lada :lol: Panseret på Merca stod i en stor A og fronten var knust... Ikke en ripe i Ladaen :shock: Bare litt glass skår på dem enorme fangeren som stakk ut fra bakenden...Det viste seg senere at mannen hadde det svært travelt (kona hans lå på sykehuset og skulle føde :P ).. Skadene kom vel på ca 30,000,- på Mercedesen synes jeg å huske....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lada=Bare driten

Mercedes=Problembilen

Kia=Ren søppel

Renault=Stygg, og har gauda rompe

Citroen=grusom bil

Peugot=Samme som over (alle disse tre er fransk makkwerk ja)

Think=Ja, hva er egentlig think

Det er mange fler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt annet enn BMW :D Jeg kjørte forøvrig en Saab 93 leiebil for noen uker siden mens bilen min var på service. Hadde kjørt 28'. Fy f... for en møkkabil. Giringa var jo helt for jævlig, men nå er jeg vant til short shift, så kan jo være derfor. Den var treg på bremsen og gassen var....ja...rar. Interiøret var plast og kjedelig! Eneste jeg likte på den var faktisk servoen og styringa. Fin og presis. Ellers var det faktisk merkelig stor forskjell på en 8 år gammel BMW og en relativ ny Saab :? Overraskende og kjedelig for Saab, men artig for BMW :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...