mossel Skrevet Januar 25, 2006 Skrevet Januar 25, 2006 Kommer fra skien, bor i porsgrunn.lite folk fra telemark her...? [! Er fra Bamble i telemark ( Porsgrunn ) Jøss, kommer bamblingær fra Porsgrunn, nå........... hehe, nærmeste "siviliserte" sted som resten av norge vet om
Hügel Skrevet Januar 25, 2006 Skrevet Januar 25, 2006 Kommer fra skien, bor i porsgrunn.lite folk fra telemark her...? [! Er fra Bamble i telemark ( Porsgrunn ) Jøss, kommer bamblingær fra Porsgrunn, nå........... hehe, nærmeste "siviliserte" sted som resten av norge vet om Den er grei........ kunne bare ikke dy meg
Turbo-Knut Skrevet Januar 25, 2006 Skrevet Januar 25, 2006 Bor 6 mil øst for Arne Brimi Nærmere bestemt er 4 km sør for Jørundgard (Kristin Lavransdatters rike!) Og 7 km nord for "Byen ved Rondane" For dem som fremdeles ikke har klart å plassere meg på kartet, så bor jeg på Sel i Gudbrandsdalen.
Fredrik Skrevet Januar 25, 2006 Skrevet Januar 25, 2006 Bor 6 mil øst for Arne Brimi Nærmere bestemt er 4 km sør for Jørundgard (Kristin Lavransdatters rike!) Og 7 km nord for "Byen ved Rondane" For dem som fremdeles ikke har klart å plassere meg på kartet, så bor jeg på Sel i Gudbrandsdalen. ....og byen ved Rondane er Otta...
Turbo-Knut Skrevet Januar 25, 2006 Skrevet Januar 25, 2006 ....og byen ved Rondane er Otta... Det var ikke dårlig
haakon Skrevet Januar 25, 2006 Skrevet Januar 25, 2006 Bor i Oslo. Kommer fra verdens navle. står bosted hokksund-var der senest ifjor og det er ikke i oslo. grensa strekkes riktignok siden alle vil være i det gode selskap,men ett sted får gensern gå!!
mEhE Skrevet Januar 25, 2006 Skrevet Januar 25, 2006 kommer egentlig fra egersund(1 time fra stavanger),men har bodd i mandal (45min fra kristansand) i 3 år nå!
HelgeS Skrevet Januar 25, 2006 Skrevet Januar 25, 2006 Rosendal, i Sunnhordland... Midt mellom Bergen og Haugesund ca
-fek- Skrevet Januar 25, 2006 Skrevet Januar 25, 2006 Sogn & Fjordane.. bur i Gaupne, 3 mil fra Sogndal
Bare_egil Skrevet Januar 26, 2006 Skrevet Januar 26, 2006 Hønefoss, 5 mil vest for Oslo har lært at det hetter fittefoss jeg...(høne=fi##e) sorry for stygt ordbruk
hagenisse Skrevet Januar 26, 2006 Skrevet Januar 26, 2006 står bosted hokksund-var der senest ifjor og det er ikke i oslo. grensa strekkes riktignok siden alle vil være i det gode selskap,men ett sted får gensern gå!! Hehe. Har flyttet siden jeg skrev Oslo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå