mossel Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 Kommer fra skien, bor i porsgrunn.lite folk fra telemark her...? [! Er fra Bamble i telemark ( Porsgrunn ) Jøss, kommer bamblingær fra Porsgrunn, nå........... hehe, nærmeste "siviliserte" sted som resten av norge vet om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hügel Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 Kommer fra skien, bor i porsgrunn.lite folk fra telemark her...? [! Er fra Bamble i telemark ( Porsgrunn ) Jøss, kommer bamblingær fra Porsgrunn, nå........... hehe, nærmeste "siviliserte" sted som resten av norge vet om Den er grei........ kunne bare ikke dy meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 buskerud....(les lierskogen) nær asker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 Hønefoss, 5 mil vest for Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Knut Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 Bor 6 mil øst for Arne Brimi Nærmere bestemt er 4 km sør for Jørundgard (Kristin Lavransdatters rike!) Og 7 km nord for "Byen ved Rondane" For dem som fremdeles ikke har klart å plassere meg på kartet, så bor jeg på Sel i Gudbrandsdalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 Bor 6 mil øst for Arne Brimi Nærmere bestemt er 4 km sør for Jørundgard (Kristin Lavransdatters rike!) Og 7 km nord for "Byen ved Rondane" For dem som fremdeles ikke har klart å plassere meg på kartet, så bor jeg på Sel i Gudbrandsdalen. ....og byen ved Rondane er Otta... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Knut Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 ....og byen ved Rondane er Otta... Det var ikke dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 4 km øst for Vålerbanen finner dere meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 Bor i Oslo. Kommer fra verdens navle. står bosted hokksund-var der senest ifjor og det er ikke i oslo. grensa strekkes riktignok siden alle vil være i det gode selskap,men ett sted får gensern gå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 kommer egentlig fra egersund(1 time fra stavanger),men har bodd i mandal (45min fra kristansand) i 3 år nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgeS Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 Rosendal, i Sunnhordland... Midt mellom Bergen og Haugesund ca Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 Sogn & Fjordane.. bur i Gaupne, 3 mil fra Sogndal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Hønefoss, 5 mil vest for Oslo har lært at det hetter fittefoss jeg...(høne=fi##e) sorry for stygt ordbruk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 står bosted hokksund-var der senest ifjor og det er ikke i oslo. grensa strekkes riktignok siden alle vil være i det gode selskap,men ett sted får gensern gå!! Hehe. Har flyttet siden jeg skrev Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå