///M Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Nei nå må jeg slutte snart, begynte med en vanlig 10pk dagen, gikk over til 20pk dage, nå 25 og nå har de begynt å selge 40pk i sverige,herregud. Noen andre som røyker her og som har prøvd å slutte, noen som har klart det, hvordan slutte? Hjelper nikotinplaster,røyketelefonen( (hva sier de). Hjelp jeg må slutte før jeg dreper meg selv snart, har røyka nå i ca 4år og er kun 19år, fått en veldig dårlig kondis og er lat, dumme meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Jeg har dårlig kondis og er lat - og det uten å røyke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Røkte ganske heftig før, men røyker aldri nu lengere (om du ser bort ifra på fest osv. . .) Har gått over til snus! Mye bedre, faktisk (om du ikke spør jentene ) Ro ned på sigarettene å ta deg et par priser om dagen heller, så går du sakte, men sikkert over til snus Deretter kan du prøve å slutte med snus åsså., eller snuse mindre, å mindre ... - Det bør nevnes at jeg kjenner flere storrøykere som har gjort akkurat dette! Edit: Måtte bare skrive om litt. Det som stod, var ikke norsk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Har prøvd men jeg droppet det. Blir nok en evig nikotin slave Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 røykte i 7 år i strekk, slutta i september på dagen i fjor, har ikke tatt en røyk siden! Litt kry av meg selv! derfor jeg fikk til å slutte var at jeg ikke greide den forfærdelige smaken i kjæften dagen etter... helt pyton! Dessuten blir d en helt for jævli stank av klærne for ikke å snakke om ånden.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Har røkt i 20 år,holdt opp i tre mnd i fjor og bynte igjen,må jo ha noe og gjøre når jeg kjeder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Hey røykere, dere stinker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Røyker nok jeg også....offf Ca 10 til dagen, og fytteflate for en røykekondis hehe... Skal prøve å slutte til høsten har jeg betsemt meg for, røyken smaker ikke godt når det er kaldt ute, derimot smaker den altfor godt om sommeren, på ferie og på fest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WebGeek Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Jobber 10 timer om dagen hvor jeg ikke kan røyke i det hele tatt... Fortsatt så røyker jeg 20+ om dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 14, 2005 Forfatter Share Skrevet April 14, 2005 Uff, tror jeg kommer til å bli nikotin slave jeg å. Jeg MÅ HA 2Mornings,1Etter Matings og en 1Nattings. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rtengvik Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Røyker 1 pk tobakk i uka. Synes det er greit jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 deilig med en røyk når man er ute og cruiser da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 røyking er sosialt det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Røyket 10-12 sigaretter om dagen i perioden 1984 til 1994, men sluttet på dagen etter en heller grusom "fest-natt" med hangover, røykhoste og det som ellers hører til. :-& Trikset for å slutte er og sette noen bestemte prinsipper...ikke røyke i bilen, i stuen, på soveværelset, på kjøkkenet, etter middagen, aldri på skolen/jobben, aldri før klokken 12...aldri dagen derpå...osv. osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Beste er å aldri begynne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå