Gå til innhold

Røyking Dreper


///M
 Share

Anbefalte innlegg

Nei nå må jeg slutte snart, begynte med en vanlig 10pk dagen, gikk over til 20pk dage, nå 25 og nå har de begynt å selge 40pk i sverige,herregud.

Noen andre som røyker her og som har prøvd å slutte, noen som har klart det, hvordan slutte?

Hjelper nikotinplaster,røyketelefonen( (hva sier de).

Hjelp jeg må slutte før jeg dreper meg selv snart, har røyka nå i ca 4år og er kun 19år, fått en veldig dårlig kondis og er lat, dumme meg.

:lecture::lecture:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røkte ganske heftig før, men røyker aldri nu lengere (om du ser bort ifra på fest osv. . .) Har gått over til snus! :) Mye bedre, faktisk (om du ikke spør jentene #-o )

Ro ned på sigarettene å ta deg et par priser om dagen heller, så går du sakte, men sikkert over til snus :) Deretter kan du prøve å slutte med snus åsså., eller snuse mindre, å mindre ...

- Det bør nevnes at jeg kjenner flere storrøykere som har gjort akkurat dette! :wink:

Edit: Måtte bare skrive om litt. Det som stod, var ikke norsk :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

røykte i 7 år i strekk, slutta i september på dagen i fjor, har ikke tatt en røyk siden!

Litt kry av meg selv! :wink:

derfor jeg fikk til å slutte var at jeg ikke greide den forfærdelige smaken i kjæften dagen etter... helt pyton!

Dessuten blir d en helt for jævli stank av klærne for ikke å snakke om ånden.... :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røyker nok jeg også....offf

Ca 10 til dagen, og fytteflate for en røykekondis :P hehe...

Skal prøve å slutte til høsten har jeg betsemt meg for, røyken smaker ikke godt når det er kaldt ute, derimot smaker den altfor godt om sommeren, på ferie og på fest ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røyket 10-12 sigaretter om dagen i perioden 1984 til 1994, men sluttet på dagen etter en heller grusom "fest-natt" med hangover, røykhoste og det som ellers hører til. :-& Trikset for å slutte er og sette noen bestemte prinsipper...ikke røyke i bilen, i stuen, på soveværelset, på kjøkkenet, etter middagen, aldri på skolen/jobben, aldri før klokken 12...aldri dagen derpå...osv. osv. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...