Gå til innhold

Røyking Dreper


///M
 Share

Anbefalte innlegg

jeg har prøvd en del ganger jeg men jeg har aldri begynt. var en som tyna meg til og røyke en hel røyk på jobb en gang og etter d var d stopp. ble faen meg så dårlig att jeg låg rett ut på en gipsplate stabel i en time. ;) skikkelig kjipt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er flere som klager over kondisen... kjenner flere som røyker, men som har bra kondis. At en røyker er ikke unskylding for å ha dårlig kondis. Så jeg oppfordrer alle til å jogge seg en tur 2 til 3 ganger i uka, da blir nok kondisen bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

///M

Røyking dreper, det er sant!

Etter å ha røyket mye i 15 år orket jeg ikke mer, men det er ikke enkelt å slutte så jeg trengte hjelp.

Jeg leste en bok av Allen Carr som heter "Endelig ikke røyker"

Det virket på meg. Jeg har ikke røyket siden den røyken jeg tok rett før jeg begynte å lese boken. Det er over seks mndr siden nå.

(Har ikke lyst på røyk i det hele tatt i dag)

Det er så utrolig mye positivt ved å ikke røyke.

En ting :-), det jeg sparer i mnd betaler nesten avdragene på min kjære BMW.

Noe å tenke på kanskje? :shock::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trikset for å slutte er og sette noen bestemte prinsipper...ikke røyke i bilen, i stuen, på soveværelset, på kjøkkenet, etter middagen, aldri på skolen/jobben, aldri før klokken 12...aldri dagen derpå...osv. osv. :wink:

Ikke på dager som slutter på -dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trikset for å slutte er og sette noen bestemte prinsipper...ikke røyke i bilen, i stuen, på soveværelset, på kjøkkenet, etter middagen, aldri på skolen/jobben, aldri før klokken 12...aldri dagen derpå...osv. osv. :wink:

Ikke på dager som slutter på -dag ;)

Og ikke på dager med -r i....

MaRndag - TiRsdag - ORnsdag - ToRsdag - FRedag - LøRdag - SøRndag :D:D:D:D:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på et utested i Bremerhaven i Tyskland for to uker siden. Det var ett eller annet som ikke stemte, men jeg kunne ikke sette fingeren på hva det var. Dagen etterpå når jeg plukka klærne opp fra gulvet skjønte jeg plutselig hva det var. Røykeloven!

Røyker ikke selv, men har aldri vært fanatisk røykemotstander. Etter denne opplevelsen ser jeg derimot at den røykeloven kanskje ikke er så dum likevel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...