tomasb Skrevet April 18, 2005 Share Skrevet April 18, 2005 gjelder denn rustgarantien på overflaterust, eller er det mot gjennomrusting? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 Da har eg snakket med karosseri avd. til bavaria. Tok et bilde, og de skulle snakke med importøren. Fikk besjed om at garantien bare gjelder gjennomrusting, men de skulle prøve. Tok ca 1 uke å få svar. Hvorfor kan ikkje bmw fikse problmet med rust i hjulbuer, siden det er på ALLE modellene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Til mange som tydligvis ikke vet den meste kjente grunn til rust på bmw. E-34, E-39, E-36, E-46 på steder der platene møter hverandre, Platefalser. Du kan tenke deg at det blir som en V, i bunnen av dører, bakluke, panser så legger det seg vann når det veksler mellom - og + grader, pga kondens på platene, når det da blir - grader igjen blir jo dette til is, og is sprenger, over tid da vil platene slippe fra hverandre og fukt møter ubehandlede plater, osv rust kommer. Eneste måten å holde denne rusta borte er å olje eller tectylbehandle. Da vil en lag med tectyl ligge i bunnen av V'n og vannet vil renne oppå og uta av dreneringshull( er da veldig viktig at de ikke blir tettet igjen med for mye tectyl.). Lykke til med rusta. og viktig som andre påpeker å pollere bilen 2 ganger i året.. da får ikke metalspon og andre ting feste i lakken. mye metall på veiene om vinteren etter piggdekk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TDV Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 6 års buump? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Saaaatan å dum du e. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Saaaatan å dum du e. Hvem siktet du til, TDV? Uansett var det en unødvendig kommentar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Saaaatan å dum du e. Hvem siktet du til, TDV? Uansett var det en unødvendig kommentar. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TDV Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Herrigud då. Eg hadde no ikkje tenkt å drepe mannen for det. Beklager for att eg sa det. Skal aldri bry meg meir. Men dokke patetiske små onga som bur her inne. Få dokke ett liv å begynd å oppfør dere. Er ikkje om å gjere å terge på seg andre å lage oppstyr. Sjølv om det er veldig enkelt over nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TDV Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Saaaatan å dum du e. Faktisk for å vere helt ærlig so trur eg att du er lengre nede på stigen desverre. Og det seriøst ment. Ment til evovrs for sin fantastisk bump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TDV Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Beklager da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TDV Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Saaaatan å dum du e. Hvem siktet du til, TDV? Uansett var det en unødvendig kommentar. Det var vell ikkje eg som la den kommentaren:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Jeg så ikke at den var gammel før jeg hadde postet den, kom bare opp i et google søk, men hvis noen søker på det kan de jo lese det. Nå er den tråden plutselig ikke gammel lenger lykke til med drittslenging;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Saaaatan å dum du e. Hvem siktet du til, TDV? Uansett var det en unødvendig kommentar. Det var vell ikkje eg som la den kommentaren:P Jeg siktet til at Mikael-B sin kommentar var unødvendig. Ikke din. Og forresten så er jeg kanskje ikke så ung. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå