Gå til innhold

310 Km på 15 år !

Fredrik
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det var da vanvittigt...Lure på ka i alle dager den bilen har blitt brukt t ??

Kjøre til og fra matbutikken 500 meter nedi veien gjennom 15 år..hehe

Hadde vert supert å funnet en slik en når du skal kjøpe bil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm kjekt med en slik ja vil jeg tro. :) blir vel en ungdom som får den og ødelegger dem med og bygge den om til m5 eller no. :)

Håper ikke det nei! Håper en eller annen med nok penger og en lekker svær garasje kjøper den og plasserer den midt i garasjen som garasjepryd. Det hadde vært konge å ha noe slikt stående, men skulle bare hatt den fine sekseren under panseret slik at den kunne stått og glinset litt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm kjekt med en slik ja vil jeg tro. :) blir vel en ungdom som får den og ødelegger dem med og bygge den om til m5 eller no. :)

Håper ikke det nei! Håper en eller annen med nok penger og en lekker svær garasje kjøper den og plasserer den midt i garasjen som garasjepryd. Det hadde vært konge å ha noe slikt stående, men skulle bare hatt den fine sekseren under panseret slik at den kunne stått og glinset litt. :)

Jeg tror (som det også står i artikkelen) at det største markedet for denne bilen er i Tyskland. Der nede finnes det utrolig mange relativt sære mennesker som er villige til å bla opp store summer for en bil som dette...også selvom det kun handler om en 518i. Mange tyskere har faktisk mer sansen for bilmodeller med små motorer og kun standardutstyr enn bilmodeller med store motorer lastet med gadgets. E34 518i var en utrolig populær modell da den kom på markedet og E39 520d løftet på mange måter arven videre inn i "dieselalderen". Hvis BMW kommer med E60/61 520d er jeg sikker på at den blir tilsvarende populær. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da vanvittigt...Lure på ka i alle dager den bilen har blitt brukt t ??

Kjøre til og fra matbutikken 500 meter nedi veien gjennom 15 år..hehe

Hadde vert supert å funnet en slik en når du skal kjøpe bil ;)

Du kan jo si det slik at det har den ikke blitt brukt til.. Fordi da ville det gått mye mer enn det. :)

Om vi sier de handler en gang i uka, så blir det slik:

500 m x 2 (frem og tilbake) = 1000 m

1000 x 4 (en mnd) = 4000 m

4000 x 12 (ett år) = 48000 m

48000 x 15 (15 år) = 720000 m

720000m / 1000 = 720 km.

Alt for mye det a gitt.. :P (Om de da ikke handler annenhver uke da. For da stemmer det jo ganske bra.. Hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...