Gå til innhold

Sossegutter eller?


bmw_fannrem
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

er ikke så lett og forstå det der..3 av guttene har fedre som er advokater, resten strekker seg til overlege, banksjefer, revisor og andre lønnsomme yrker i "finans-verdenen"! Russen i asker/bærum område er jo kjent for og svi av ganske mye cash i russetida da! EIKELI-bussene/ryktet er godt kjent over hele norge og litt utland! da jeg var russ, i 2003, var det jo MIRAGE og LEGENDEN som rocka vilt, begge fra Eikeli vgs.. hvis man stikker inn på www.russ.no så ser man flere av årets STOORE busser, samtlige fra asker og bærum området! disse russene har et rykte og ta vare på, og som de sier så planlegger noen av dem helt fra ungdomskolen. for dem er det på en måte litt vinn/forsvinn :D men jeg har flere gode venner både i asker og bærum, med rævva full av cash, og de fleste er hyggelige folk! de briefer ikke såå mye med cash utenom russetida! men det er klart man ser enkelte luksusnykker hvis man ser godt etter! men som sagt; penger og rikdom er ikke alt, man blir ikke lykkelig forde :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er totalt galskap...at foreldrene ikke stopper elendigheten er for meg helt uforståelig. :? Alt snakket om "ære"...har dere hørt en dårligere forklaring på at man er 100% bortskjemt eller "spoilt" som man sier på engelsk. [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter faen ikke at noen gidder å investere SÅ sinnsykt masse penger i en russebuss som skal brukes i 2 mnd..., :shock:

Du kan jo pokker meg får en leilighet for de pengene der...

russetiden er vel kun på 3 uker nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de lærer seg å holde styr på et budskjett.... piss preik, de har inget budskjett... bare en utømmelig kilde av peng hjemmenfra.... #¤&¤"%&¤ Det er rett å slett kvalmt å se at noen bruker så mye penger på 3 ukers festing....

De får i det minste være ærlig om hvor pengene kommer fra....

#&¤#¤"¤&(%4676 :evil::twisted::evil::twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på eikeli og var for 10 år siden en av de få som ikke gadd å bruke 40-50.000 på russebuss i tillegg til alt annet. noen av vennene mine som ikke hadde penger hjemmefra tok opp lån som har kostet dem dyrt i etterkant.

I mine øyne var det en bortkastet tid, og fyll i kaldt og vått vær i mai er ikke noe jeg synes var sjarmerende på noen som helst måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe det der er i grunn veldig bullshit. de har ikke betalt så mye vær, er så mye oppskryt om det der. de betaler rundt 15000 kr hver også får de en del sponsor, også når de selger bussen så får de litt penger tilbake. Men tro meg, jeg var på en sånn en buss i fjor og det var morro ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de får mye hjemme ja, men ikke alt..mange av de jeg kjenner får bil, leilighet/bolig, penger, klær++men foreldra er mye ute og reiser så "familie-liv" er det ikke såå mye av. endel av mine venner i asker/bærum ønsker seg heller litt kjærlighet og direkte omsorg, enn alt det andre de får som en slags erstatning! dessuten fins det jo en ganske grei forklaring på "hvorfor de får så mye cash", som faktisk ikke er såå mye som alle andre skal ha det til..

La oss si at 2 foreldre her i fredrikstad tjener 700.000kr samlet i året. til sitt barn/ungdom gir de 3% hvert år.

Når man da i f.eks asker/bærum har 2 foreldre med samlet inntekt på 2-3mill kr, så får jo deres unger MER penger, selvom disse foreldre også "bare" gir ungen ca 3% av samlet inntekt!

Foreldrene gir faktisk samme %-andel av lønninga si til barna, men pga lønnsforskjellen, så blir det stort og merkbart sprik i "ukelønna" med tanke på kroner og ører!

Og dette syns jeg personlig at er ganske rettferdig! men jeg forstår også dere som syns dette er "bortskjemthet" på sitt verste :D

Og ja! jeg har møtt enkelte ekstreme tilfeller av bortskjemte pappagutter som strør om seg med cash!

En venn av en kamerat av meg, som bor i asker, skulle betale drosjeregning på 287,-, vedkommende ga sjåføren 1000,- og ba han beholde vekslepengene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...