Gå til innhold

Sossegutter eller?


bmw_fannrem
 Share

Anbefalte innlegg

En venn av en kamerat av meg, som bor i asker, skulle betale drosjeregning på 287,-, vedkommende ga sjåføren 1000,- og ba han beholde vekslepengene!

Alle drosjesjåfører's drøm.... :shock: 700.-kr i tips :shock::o:lol:

Jeg har hørt fra sikre kilder at skipsreder John Frederiksen gir servitørene på Theatercafeen i Oslo 1000,- kroner i tips for å få maksimal service når han besøker stedet, men han har i motsetning til de fleste råd til å være stor mann på byen. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

En venn av en kamerat av meg, som bor i asker, skulle betale drosjeregning på 287,-, vedkommende ga sjåføren 1000,- og ba han beholde vekslepengene!

Alle drosjesjåfører's drøm.... :shock: 700.-kr i tips :shock::o:lol:

Jeg har hørt fra sikre kilder at skipsreder John Frederiksen gir servitørene på Theatercafeen i Oslo 1000,- kroner i tips for å få maksimal service når han besøker stedet, men han har i motsetning til de fleste råd til å være stor mann på byen. :wink:

Jeg har kjørt drosje selv noen uker nå, men har aldri opplevd å få mer enn 40.- kr i tips. Ikke misforstå, det er bra det, men 700.- kr er bedre da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat fra VG:

For å betale for bussen har «Thriller»-russen tatt opp et lån på 100.000 kroner, ifølge Kjetil. De avviser imidlertid at de er pappagutter fra Oslo vest som bare er ute etter fest og moro.

- De fleste av oss har jobbet hardt i helgene for å være med på russebussen. Vi lærer også veldig mye av å administrere et budsjett som tilsvarer en årslønn, i så ung alder, sier Kjetil og Håvar.

Har lyst på en sånn helgejobb jeg og ja.. :) og ikke pappagutter? håpløst..

Jeg som trodde vår toyota hiace 88mod var dyr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt fra sikre kilder at skipsreder John Frederiksen gir servitørene på Theatercafeen i Oslo 1000,- kroner i tips for å få maksimal service når han besøker stedet, men han har i motsetning til de fleste råd til å være stor mann på byen. :wink:

Får han _én_ shippingavtale ekstra fordi en kunde trives i lag med ham på Theatercaféen har han tjent inn en del år med 1000,- i tips, så det er ganske sikkert en god investering. Ihvertfall så lenge man har råd til det.

Fikk forresten nylig høre om en som var ute i Tønsberg for en stund siden, på min alder og kjøpte Champisflasker til 900,- (hvis det ikke var mer) for å sprute de på folk i lokalet. Ble kasta ut etter å ha svidd av 8k eller noe slikt, og kom da med noen fine "dere suger, jeg skal legge igjen pengene mine et annet sted"-gloser. Moroklump... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er snakk om under 30.000,- på hver for å dekke kostnaden til denne bussen og det er jo ikke allverden med penger i år 2005. Det er nok mye dyrere for forelderer som har 18 åringer i huset som vil ha BMW som førstebil, og de er det etterhvert mange av.

foreksempel jeg som kjøpte min bmw for 5000,- det kommer jo litt i annlegg, lakk, forsikring, årsavgift og vips er jeg oppe i 20 000,- så 30 000,- er ikke alverden, men jeg forstår ikke vitsen å stresse så mye med det når russetiden er tiden med alle prøvene og eksamenene... :shock:

Men det er mye man ikke forstår når man bare drikker cola ;)

he he!! samme her!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wowwowowow. Jeg bor selv i Bærum og jeg kan ikke akkurat huske å kjenne at noen av foreldrene til de jeg kjenner tjener 2 - 3 millioner til sammen. Lønnen er så å si det samme rundt om. Fr.stad er en skikkelig sosse by vettu :P eneste de hele tiden klarer å si er bærums sosser og ditt og datt, men se her i bærum så jobber de fleste unger fra de er 13. jeg kjenner en del i fr.stad å de fikk ikke akkurat rævva i gir før de begynte på vgs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja det er jo insane mye penger da....

vår russebil kostet vel en 5k eller noe sånn for noen år siden. gammel ford transitt det da..

nei de får nå gjøre som de vil men det føltes litt som en annen verden da vi så bærumsrussen på landstreffet den gangen, og de hadde bar, disko og egen dørvakt på bussen..

men jeg tror vi hadde det minst like morro i vår humørsyke transit som ingenting virka i. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Vi hadde ikke russebil en gang da jeg var russ,

men vi hadde d helt sinnsykt morsomt forde!

D handlet mest om å drikke seg helt sørpa full hver eneste dag under russetida!

...å d greide jo jeg fint... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Vi hadde ikke russebil en gang da jeg var russ,

men vi hadde d helt sinnsykt morsomt forde!

D handlet mest om å drikke seg helt sørpa full hver eneste dag under russetida!

...å d greide jo jeg fint... :roll:

nei jeg var jo med på en jeg da, men de andre var seriøse og hadde den parkert i hagen, mens lille Anne sprang rundt på bydga drita full...

heheh :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...