Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er vel egentlig en M3-leppe du har, Gaute. GT-leppa ligger under den du har igjen (M3-leppa).

Men du har lakket den nå ja? Vil tro det gjorde seg! Har ikke hatt helt sansen for den sølvfargen på den.. :?

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Er vel egentlig en M3-leppe du har, Gaute. GT-leppa ligger under den du har igjen (M3-leppa).

Men du har lakket den nå ja? Vil tro det gjorde seg! Har ikke hatt helt sansen for den sølvfargen på den.. :?

OH :shock:

Ja selvfølgelig er det M3 leppe. Jeg tuller litt av og til på mine gamle dager :lol:

Jeg synes fremdeles det er innslag av alt for mye sølvfarge på bilen, men det er en helt annen sak :lol:

Aha. :)

Er gitteret orginalt?

Jeg tror da det.....
Skrevet

Jeg vil si at den nye fronten er finere da. (For liksom å veie opp litt her.. Hehe)

Jeg hadde selv den gamle grillen, men liker den nye mye bedre.

Skrevet

En liten kavalkade som tydelig viser grillens/panserets designmessige slektskap og overganger mellom de forskjellige 3-serie modellene. Legg spesielt merke til hvordan en modell "arver" forgjengerens grunnleggende design, mens modellens facelift danner premissene for den kommende nye 3-serien. :wink:

00348.jpg

00258.jpg

00712.jpg

00058.jpg

00254.jpg

0170.jpg

Skrevet
En liten kavalkade som tydelig viser grillens/panserets designmessige slektskap og overganger mellom de forskjellige 3-serie modellene. Legg spesielt merke til hvordan en modell "arver" forgjengerens grunnleggende design, mens modellens facelift danner premissene for den kommende nye 3-serien. :wink:

00348.jpg

00258.jpg

00712.jpg

00058.jpg

00254.jpg

0170.jpg

godt observert sjef :D

Skrevet
Hm. Hvilke har gitter og hvilke har slik som jeg har egentlig?
Eh. Hva er det du har? Jeg husker ikke særlig godt....

Min så slik ut: E24_0408_DSC_0348.JPG

Har ikke tatt bilde av den etter lakkering av detaljene i fronten.

EDIT: mer detaljert bilde.

Skrevet
Hm. Hvilke har gitter og hvilke har slik som jeg har egentlig?

Tenker du på fangeren nå?

M3 har gitter orginalt mens M-Tech har en litt annen variant med 2 lakkerte ribber i åpningen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...