Gunnar Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 Er vel egentlig en M3-leppe du har, Gaute. GT-leppa ligger under den du har igjen (M3-leppa). Men du har lakket den nå ja? Vil tro det gjorde seg! Har ikke hatt helt sansen for den sølvfargen på den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 Aha. Er gitteret orginalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 Er vel egentlig en M3-leppe du har, Gaute. GT-leppa ligger under den du har igjen (M3-leppa).Men du har lakket den nå ja? Vil tro det gjorde seg! Har ikke hatt helt sansen for den sølvfargen på den.. OH Ja selvfølgelig er det M3 leppe. Jeg tuller litt av og til på mine gamle dager Jeg synes fremdeles det er innslag av alt for mye sølvfarge på bilen, men det er en helt annen sak Aha. Er gitteret orginalt? Jeg tror da det..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 Hm. Hvilke har gitter og hvilke har slik som jeg har egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 Jeg vil si at den nye fronten er finere da. (For liksom å veie opp litt her.. Hehe) Jeg hadde selv den gamle grillen, men liker den nye mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 97 fronten er nok penest, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 jeg har den nye fronten, men har svarte nyrer.. er stor fornøyd ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 En liten kavalkade som tydelig viser grillens/panserets designmessige slektskap og overganger mellom de forskjellige 3-serie modellene. Legg spesielt merke til hvordan en modell "arver" forgjengerens grunnleggende design, mens modellens facelift danner premissene for den kommende nye 3-serien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 En liten kavalkade som tydelig viser grillens/panserets designmessige slektskap og overganger mellom de forskjellige 3-serie modellene. Legg spesielt merke til hvordan en modell "arver" forgjengerens grunnleggende design, mens modellens facelift danner premissene for den kommende nye 3-serien. godt observert sjef Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 Du Kevin.. quote et helt innlegg er veldig unødvendig. Spesielt når det inneholder 34892 bilder.. Bare et tips, litt irriterende å scrolle så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 Hm. Hvilke har gitter og hvilke har slik som jeg har egentlig?Eh. Hva er det du har? Jeg husker ikke særlig godt....Min så slik ut: Har ikke tatt bilde av den etter lakkering av detaljene i fronten. EDIT: mer detaljert bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 Fet analyse! God montasje dannish! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 Eh. Hva er det du har? Jeg husker ikke særlig godt.. Bare noe plast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 Hm. Hvilke har gitter og hvilke har slik som jeg har egentlig? Tenker du på fangeren nå? M3 har gitter orginalt mens M-Tech har en litt annen variant med 2 lakkerte ribber i åpningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Se der, Frode vet alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå