Gunnar Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Synes faktisk nr. 2 der hadde noe rart med hjulene.. for store felger eller noe.. og for langt inne, og øyelokkene så ikke helt bra ut. Det må enten være uten eller de lange som går over blinklysene også. Ellers fin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Jepp. Røsk av de stygge øyelokkene og så er det jo nærmest en perfekt e36 Ja, den var veldig pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Nydelig med hvit E36 ja Men liker ikke de øyelokkene som ikke går helt ut... ser ut som noen har `klippet av halvparten av øyenbryna` Jaja, dere vet hva jeg mener...eheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Jepp. Røsk av de stygge øyelokkene og så er det jo nærmest en perfekt e36 Enig...med hvite, rene og originale E36´er går man ikke helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet April 23, 2005 Share Skrevet April 23, 2005 Hvor mye koster en slik 97 front egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 23, 2005 Share Skrevet April 23, 2005 Sist jeg så mener jeg de lå på ca. 1500,- + lakkering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet April 24, 2005 Share Skrevet April 24, 2005 de orginale 91`nyrene syntes jeg og er de peneste! lakk krummen sort,det blir bra ! http://www.rkiddy.com/gulenpowerteam/lgrphoto/320i/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå