stigef Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Hva med en dansk fim? Inkasso! Lo så jeg gråt! Stor humor fra landet der det er dejligt at være norsk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 "I Kina spiser de hund"... det er vel en dansk film? Den er jo dritbra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Eller playstation2 med GT4 og Logitech-rattet og et par hundre runder på ringen Mye morsommere på Tsukuba, min favorittbil blir så treg på ringen, tar evigheter ned strekkene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Hmm.. Og jeg som bare har sett den siste av Ringenes Herre. Var det lurt? Er egentlig ikke noe fan av eventyrfilmer.. Nei det var ikke lurt Må få med deg hele historien... da blir du helt facinert, skal jeg love deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Fight Club:D Absolutt. Memento Twelve Monkeys The Usual Suspects Payback Eternal Sunshine of the Spotless Mind Fear and loating in Las Vegas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Hmm.. Og jeg som bare har sett den siste av Ringenes Herre. Var det lurt? Er egentlig ikke noe fan av eventyrfilmer.. Nei det var ikke lurt Må få med deg hele historien... da blir du helt facinert, skal jeg love deg Er de ikke veldig lange de filmene? Jeg mangler litt tolmodighet til å følge med på så lange filmer. 1,5 time er somregel nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 De er lange men verdt å få med seg. Man får sjelden tid til å kjede seg i de filmene der. Tenker ikke så mye på hvor lange de er.. Men nr. 1 og 3 er best. 2 er liksom bare et "mellomspill". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Fjolls til fjells! (Juster på topp) Ellers er "one night at Roxbery" sinnsykt fet! (Komedie) Beste action er HEAT (Al Pachino, Val Kilmer og Robert De Niro) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Ingenting slår en aften med Arnold. Han er selve ikonet på action. Akkurat når Arnold går ute av den baren i begynnelsen av Terminator II, det er en milpæle i film historie. B.. B.. B.. B.. B.. Bad to the bone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Hehehe...dansk film begynner faktisk å bli meget bra. Både "Inkasso" og "I Kina spiser de hund" er bra filmer, men danskenes problem er at manuskreativiteten overgår tilgangen på dyktige filmskuespillere...miljøet er lite...akkurat som i Norge. Ellers kan jeg bare bekrefte at det er deilig å være norsk i Danmark...savner at folk er litt mer åpne, ærlige og "ekte", men ellers er danskene så absolut hyggelige å bo sammen med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 The Transporter. Knallbra action og bilkjøring i fin kombinasjon. Skader ikke at hovedrollerinnehaveren kjører en rå BMW 730 heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Fast and furious filmene er jævli bra da Må bare innrømme det..... Er litt glad i japsebiler med mye plastikk og da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Bikerboyz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 24, 2005 Share Skrevet April 24, 2005 du må se animasjonfilmen THE INCREDIBLES,så den idag og den var så rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 24, 2005 Forfatter Share Skrevet April 24, 2005 har den på pc´n ja faktisk. spørs om jeg får se den siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå