DotTk Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 I vognkortet på min 2-dørs 1988 318i stod det 1080kg. Samme på min og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eehgil Skrevet April 25, 2005 Forfatter Share Skrevet April 25, 2005 rart d varierer slik liksom. ordner dem ny vekt når dem kommer til norge eller.. Stusser på dette jeg også! Er det så vanvitti forskjell på vekta på motorene, eller er det forskjeller på årsmodeller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325e Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Er vel ekstrautstyr som gjør en del forskjeller også, som soltak, ac, servo osv. Drivverket veier vel også litt mer på en 325 enn en 318. Ble vel også større bensintank i 88. Støydemping kan nok også variere litt på årsmodeller og utgaver. Ganske mye som kan gjøre forskjell hvis man tenker etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 rart d varierer slik liksom. ordner dem ny vekt når dem kommer til norge eller.. Stusser på dette jeg også! Er det så vanvitti forskjell på vekta på motorene, eller er det forskjeller på årsmodeller?? Eller for og ta en liten komisk : Det er dyrer med tung bil, så staten melker sikkert litt penger og hiver på en kilo fra eller til som det passer de best...Ahhh... eltriske vinduer.. da må bilen minst veie 5 kg mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 he he he. d tror jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grewling Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 I teorien skulle den bli lettere om en fylte kupèen med helium..da får man jo morsom stemme også, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 min BMW 325ix veier 1295kg på vekta med litt bensin(uten sjafør). Men den er jo litt tyngere pga 4*4. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Jeg hadde en 1984 320i den veide 1100kg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Hitman Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 1985 320i med vekt på 1080 ifølge manual og vognkort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå