Geir Anders Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 Pen bil stian, men ser ikke ut som 120/100 senk. Mer 80/60 senk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 Er det ikke 90 som er max lovlig? Men den så litt for lav ut forran ja....Det er jo så og si umulig å gjette seg fram til hvor mye den er senket.. For alt vi vet kan jo fyren ha kappa fjærer ++++.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian-ak Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 dekkdimmen lyver nok litt på høyden i hjulbuene... 215/40-17 framme og 245/35-17 bak. målte høyden på bilen før og etter fjærene ble smidd og det stemte etter mine målinger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 Og hvordan var komforten i den der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian-ak Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 Og hvordan var komforten i den der? Den var helt ubrukelig såklart.... Men man må lide for skjønnheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Kom over denne bilen på en nettside, og syns at den var fint senket. Så spørsmålet er som følger: Hvor mye er den senket?Selv tror jeg 75/40mm. Er det den der 318is kompressoren? har du ikke bilde tatt forfra av den?min er senka 65mm forran for øyeblikket og det er maksimalt av det som er kjørbart + 40mm bak. ser ut som den er senka 40mm bak og 60mm forran eller noe.. er hvertfall ikke 60mm bak det der.. Synes det ser ut som din er senka mer enn 60/40. Har ikke du coilovers? Hvordan har du målt det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2005 Kom over denne bilen på en nettside, og syns at den var fint senket. Så spørsmålet er som følger: Hvor mye er den senket?Selv tror jeg 75/40mm. Er det den der 318is kompressoren? Det vet jeg ikke. Kan ikke huske hvor jeg fant den. Men hvis du vet om flere bilder så hadde det vært kult. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 Min er senket 40/30 og jeg syns det er fulstendig til å leve med samtidig som det ser bra ut.. Anbefales.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW316 Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 Tøft det der... eneste ulempe er uslett vei og fartsdumper.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 jeg vil tippe 80 foran og 40 bak. vil også tippe på latterlige potter og for stor vinge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 Denne bilen så jeg faktisk i dag, he he.... Spoilern ser veldig mye større ut i virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2005 Denne bilen så jeg faktisk i dag, he he.... Spoilern ser veldig mye større ut i virkeligheten. Hehehe, ja jeg kjenner en kar som har en M3 med en sånn på. Den er kanskje litt i største laget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 ...det er sikert ikkje meir enn 60/40.men det ser kanskje lågare ut....pottene var i alle fall flaue! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå