Kjell Rune Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 jeg ville satt in m3 motor vist jeg hadde 40k og bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 for 40k får du m3 motr fra e46, hvis du handler fra usa da! 6 trinns gir med f1 giring! DET hadde vært saker det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2005 Så 40000kr skulle holde til en m3-motor og gir inkl montering i sverige??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 Det beste er å kjøpe en hele bilen, gjerne skadebil dersom ingen vitale deler er skadet, og så flytte over alt sammen! Aner ikke hvor mye man tar for en slik ombygging. Tror koed i danmark bygger om for en ok. penge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2005 Det beste er å kjøpe en hele bilen, gjerne skadebil dersom ingen vitale deler er skadet, og så flytte over alt sammen! Aner ikke hvor mye man tar for en slik ombygging. Tror koed i danmark bygger om for en ok. penge. D hørtes veldig dyrt ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mavoma Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 Har bygget turbo på min e36 325 Lader o,4 men få ikke nåkk bensin over 5000 o/min, kjøp deg en liten turbo som starter å lade tidlig det er smart, du må ha ekstra bensin å da blir dfort en 10.000 for data sprut, du må justere tenning hvis du ska ha over 0,4 i trykk ¨å da holder det ikke med noe piggi back eller mf2 O.L Du må ikke dette men skal det virke og vare så må du det. Jeg er veldig lei av å skru nå så jeg anbefaler ikke å sette inn turbo hvis du ikke har penger for det koster fobbelt så mye som du tror Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2005 Takker for alle svar. Konklusjon hittil blir at jeg går for kjøp av m3-motor i sverige.. Men man vet jo aldri hvor haren hopper så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 Det beste er å kjøpe en hele bilen, gjerne skadebil dersom ingen vitale deler er skadet, og så flytte over alt sammen! Aner ikke hvor mye man tar for en slik ombygging. Tror koed i danmark bygger om for en ok. penge. D hørtes veldig dyrt ut... 35 - 50k... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 Når det gjelder E36 og E46 328i så er den raskere på papiret fordi den når 100 i 2. giret. I virkeligheten tror jeg ikke den er så veldig mye raskere. Det gjelder de andre modellene også. Nyere modeller når 100 i 2. En E36 325i er derfor mye raskere enn en E46 320i. Virker også som BMW har blitt litt snillere på akselerasjons tallene. Før kunne til og med bestemora di klare å oppnå tidene som BMW oppga. Turbo og kompressorer har jeg ikke forstand på, men en E36 325i med en gammel M50B25 motor er absolut ikke mye hurtigere enn en E46 320i med M54B22 motor. Med mindre du ikke mener at 0,2 sekunder hurtigere 0-100 Km/t og 6-7 Km/t høyere toppfart er mye da ? Hva mener du når du skriver "i virkeligheten" ? "Alle" kan jo lage en egen test...på den lokale stripen, i en tunnel, mot en tilfeldig Audi A4 de møtte på vei hjem fra Bestemor, bruke en påstand fra et annet forum som sannhetsvitne.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå