Peoplez Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Akkurat kjøpt meg ny bmw, og jeg kjøper alt slags greier hele tida.. nye lykter, eye looks, blinklys, senkesett, mer styling bla bla bla bla... noen i samme båt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 hmmmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 samme her kjøpte min i Sept.04 og kosta på litt etter hvert.... først øyelokk og bakrutesenker.... så M3 speil, infinity front og bak fanger + leppe, nye blink, just.bart senkesett.... anlegget av verdi på ca 50 store, også kommer hellakkering nå +servicer og rep...... off..... blir mye når en ser alt i en sammenheng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 fikk bilen i sep04, har kjøpt ulike anlegg (3stk), felger/dekk-pakke, speil, pedalsett, belteputer, blitt påkjørt !! 3 !! ganger!! (heldigvis sluppet og betale siden alle 3 krasj har vært heelt uten skyld) betalt service, lyktelister, og handsfree og mobillader senkesett og eff.anl kommer, forhåpentligvis i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Heheheh, gla jeg ikke har mer penger en jeg har, for da hadde det gått vanvittig mye penger på bilen Men det har nok blitt brukt endel store lapper på "tull" altså ikke absolutt nødvendige ting Og flere blir det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Bank i bordet...min 2003 E46 318d Touring har så langt (godt og vel 50000 Km) vært rimelig økonomisk. Ingen alvorlige feil og mangler...kun svindyre oppgradering til automatisk klima, cruise/radio på rattet, skjult hengerfeste og nye 16" originale BMW felger/dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Er det mulig å bruke for mye penger på bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Hmm,ja de siste 5 årene har jeg hatt 4 forskjellige BMWèr. Har ikke handla noe særlig ekstrautstyr til de bilene men det går jo litt penger da til vedlikehold,forsikringer osv.... Og nå er jeg på utkikk etter ny BMW igjen! Hvem er jeg egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Hooy Føler den ass...he he....bil er dyrt, og spes BMW. Merker betydelig forskjell på deler fra Volkswagen til Bimmer'n....men det er vel verdt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 tørr ikke regne sammen alle kvitteringer på styling,lakk,felger etc..drar jeg på meg hjerteinfarkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Hva skal man ellers bruke penger på? Ny spisestue? Hvor ofte bruker man en ny spisestue? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 he he. godt sakt. jeg bruker veldig masse penger på biler. mer enn jeg burde tror jeg.. bruker vel rundt 5000 i mnd på deler. har jo 2 bmwer jeg koster på for tiden og da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Ja, men hva annet er det å bruke penger på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 klær.....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Hva skal man ellers bruke penger på?Ny spisestue? Hvor ofte bruker man en ny spisestue? Det er ikke ofte skal jeg si deg, men det er nå greit å ha også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå