Gå til innhold

Bruker dere og ALT for mye penger på bil ? :)


Peoplez
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

samme her :D kjøpte min i Sept.04 og kosta på litt etter hvert.... først øyelokk og bakrutesenker.... så M3 speil, infinity front og bak fanger + leppe, nye blink, just.bart senkesett.... anlegget av verdi på ca 50 store, også kommer hellakkering nå +servicer og rep...... off..... blir mye når en ser alt i en sammenheng :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk bilen i sep04, har kjøpt ulike anlegg (3stk), felger/dekk-pakke, speil, pedalsett, belteputer, blitt påkjørt !! 3 !! ganger!! (heldigvis sluppet og betale siden alle 3 krasj har vært heelt uten skyld) betalt service, lyktelister, og handsfree og mobillader :D senkesett og eff.anl kommer, forhåpentligvis i sommer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheheh, gla jeg ikke har mer penger en jeg har, for da hadde det gått vanvittig mye penger på bilen :P

Men det har nok blitt brukt endel store lapper på "tull" altså ikke absolutt nødvendige ting :P

Og flere blir det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bank i bordet...min 2003 E46 318d Touring har så langt (godt og vel 50000 Km) vært rimelig økonomisk. Ingen alvorlige feil og mangler...kun svindyre oppgradering til automatisk klima, cruise/radio på rattet, skjult hengerfeste og nye 16" originale BMW felger/dekk. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm,ja de siste 5 årene har jeg hatt 4 forskjellige BMWèr.

Har ikke handla noe særlig ekstrautstyr til de bilene men det går jo litt penger da til vedlikehold,forsikringer osv....

Og nå er jeg på utkikk etter ny BMW igjen!

Hvem er jeg egentlig :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...