Peoplez Posted May 2, 2005 Share Posted May 2, 2005 Akkurat kjøpt meg ny bmw, og jeg kjøper alt slags greier hele tida.. nye lykter, eye looks, blinklys, senkesett, mer styling bla bla bla bla... noen i samme båt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Rune Posted May 2, 2005 Share Posted May 2, 2005 hmmmmmm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Riefarn Posted May 2, 2005 Share Posted May 2, 2005 samme her kjøpte min i Sept.04 og kosta på litt etter hvert.... først øyelokk og bakrutesenker.... så M3 speil, infinity front og bak fanger + leppe, nye blink, just.bart senkesett.... anlegget av verdi på ca 50 store, også kommer hellakkering nå +servicer og rep...... off..... blir mye når en ser alt i en sammenheng Link to comment Share on other sites More sharing options...
skillbill Posted May 2, 2005 Share Posted May 2, 2005 fikk bilen i sep04, har kjøpt ulike anlegg (3stk), felger/dekk-pakke, speil, pedalsett, belteputer, blitt påkjørt !! 3 !! ganger!! (heldigvis sluppet og betale siden alle 3 krasj har vært heelt uten skyld) betalt service, lyktelister, og handsfree og mobillader senkesett og eff.anl kommer, forhåpentligvis i sommer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aguilera Posted May 2, 2005 Share Posted May 2, 2005 Heheheh, gla jeg ikke har mer penger en jeg har, for da hadde det gått vanvittig mye penger på bilen Men det har nok blitt brukt endel store lapper på "tull" altså ikke absolutt nødvendige ting Og flere blir det... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik Posted May 2, 2005 Share Posted May 2, 2005 Bank i bordet...min 2003 E46 318d Touring har så langt (godt og vel 50000 Km) vært rimelig økonomisk. Ingen alvorlige feil og mangler...kun svindyre oppgradering til automatisk klima, cruise/radio på rattet, skjult hengerfeste og nye 16" originale BMW felger/dekk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Posted May 2, 2005 Share Posted May 2, 2005 Er det mulig å bruke for mye penger på bil? Link to comment Share on other sites More sharing options...
M6 Bjørn Posted May 2, 2005 Share Posted May 2, 2005 Hmm,ja de siste 5 årene har jeg hatt 4 forskjellige BMWèr. Har ikke handla noe særlig ekstrautstyr til de bilene men det går jo litt penger da til vedlikehold,forsikringer osv.... Og nå er jeg på utkikk etter ny BMW igjen! Hvem er jeg egentlig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schnellfahren Posted May 2, 2005 Share Posted May 2, 2005 Hooy Føler den ass...he he....bil er dyrt, og spes BMW. Merker betydelig forskjell på deler fra Volkswagen til Bimmer'n....men det er vel verdt det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Custom Edition Posted May 2, 2005 Share Posted May 2, 2005 tørr ikke regne sammen alle kvitteringer på styling,lakk,felger etc..drar jeg på meg hjerteinfarkt Link to comment Share on other sites More sharing options...
kilronan Posted May 2, 2005 Share Posted May 2, 2005 Hva skal man ellers bruke penger på? Ny spisestue? Hvor ofte bruker man en ny spisestue? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Rune Posted May 2, 2005 Share Posted May 2, 2005 he he. godt sakt. jeg bruker veldig masse penger på biler. mer enn jeg burde tror jeg.. bruker vel rundt 5000 i mnd på deler. har jo 2 bmwer jeg koster på for tiden og da. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hagenisse Posted May 2, 2005 Share Posted May 2, 2005 Ja, men hva annet er det å bruke penger på? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aguilera Posted May 2, 2005 Share Posted May 2, 2005 klær.....? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode H. Posted May 2, 2005 Share Posted May 2, 2005 Hva skal man ellers bruke penger på?Ny spisestue? Hvor ofte bruker man en ny spisestue? Det er ikke ofte skal jeg si deg, men det er nå greit å ha også. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts