Jump to content

Bruker dere og ALT for mye penger på bil ? :)

Peoplez
 Share

Recommended Posts

• Replies 39
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

samme her :D kjøpte min i Sept.04 og kosta på litt etter hvert.... først øyelokk og bakrutesenker.... så M3 speil, infinity front og bak fanger + leppe, nye blink, just.bart senkesett.... anlegget av verdi på ca 50 store, også kommer hellakkering nå +servicer og rep...... off..... blir mye når en ser alt i en sammenheng :?

fikk bilen i sep04, har kjøpt ulike anlegg (3stk), felger/dekk-pakke, speil, pedalsett, belteputer, blitt påkjørt !! 3 !! ganger!! (heldigvis sluppet og betale siden alle 3 krasj har vært heelt uten skyld) betalt service, lyktelister, og handsfree og mobillader :D senkesett og eff.anl kommer, forhåpentligvis i sommer ;)

Heheheh, gla jeg ikke har mer penger en jeg har, for da hadde det gått vanvittig mye penger på bilen :P

Men det har nok blitt brukt endel store lapper på "tull" altså ikke absolutt nødvendige ting :P

Og flere blir det...

Bank i bordet...min 2003 E46 318d Touring har så langt (godt og vel 50000 Km) vært rimelig økonomisk. Ingen alvorlige feil og mangler...kun svindyre oppgradering til automatisk klima, cruise/radio på rattet, skjult hengerfeste og nye 16" originale BMW felger/dekk. :?

Hmm,ja de siste 5 årene har jeg hatt 4 forskjellige BMWèr.

Har ikke handla noe særlig ekstrautstyr til de bilene men det går jo litt penger da til vedlikehold,forsikringer osv....

Og nå er jeg på utkikk etter ny BMW igjen!

Hvem er jeg egentlig :-k